fremtidoghåp Skrevet 25. april 2007 #1 Del Skrevet 25. april 2007 (samme som endel av innlegget mitt "Kan noen sende meg litt babystøv" lenger vede på siden. Tenkte at dette er jo egentlig et eget spørsmål. Jeg vil så gjerne finne ut om jeg virkelig har mistet tidlig hele tre ganger i løpet av 5 måneder, eller om CB sine tester kan være unøyaktige) "Er det flere som har vært ute for at CB tester postivt mens andre tester er negative? Er CB mer nøyaktig eller kan det være en feil ved dem? Grunnen til at jeg spør, er at den ene gangen jeg fikk svakt positiv test, er jeg nesten sikker på at vi bommet på eggløsningen! Syntes det var uhyre rart da testen slo ut 8-9 dager etter at vi hadde hatt sex. har vanligvis eggløsning på dag 17 eller 18. Denne gangen hadde vi ikke sex før ca dag 24! (Vi var ennå ikke begynt å offisielt prøve enda, og jeg var syk første halvdelen av måneden så da ble det ikke no` kos.....) Testen slo altså ut ca dag 32, begynte å blø dagen etter. Har vanligvis 29 dager syklus, men varierer fra 28-32. Quick response og Billige tester var negative. Og Billige tester skal jo liksom være MER nøyaktige en Clearblue... Skjønner ingenting jeg! Noen som har noen teorier?" Tusen takk for svar! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9095054-om-cb-graviditetstester-noen-som-vet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønetuppa ønsker barn Skrevet 25. april 2007 #2 Del Skrevet 25. april 2007 Hmm Det hørtes rart ut. Jeg har selv fått positv med CB men mistet desverre. jeg fikk også positivt på andre tester den gang. jeg har noen ganger sett på cb sine tester når det har gått en stund 30 min eller mere (da var den negativ etter 5 min) og svaaaaakt positiv etter 30 min. Men det var mer som en skyggestrek uten farge. Jeg opplevde også en gang å få svakt positv med en gang, så kom mensen rett etterpå. dette ser jeg på som en kjemisk graviditet. Altså var egget brfruktet, men festet seg ikke.Samtidig fikk kroppen produsert nok hcg til at det slo ut på testen. Min cb test var den gang negativ dagen etter. jeg tror kanskje du har vært gravid (om testen har slått ut innen 5 min), men at egget ikke har festet seg. dette skjer i 70 % av alle svangerskap mener jeg å ha hørt. Håper du ble litt klokere:-) lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9095054-om-cb-graviditetstester-noen-som-vet/#findComment-9095581 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå