Helga-Marie Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Hei på dere!! Jeg venter mitt 3 barn lurer så på hvordan dette skal gå ang økonomien.Er det noen her som venter sin 3 barn/4 barn som kan komme med forslag på hvordan dere har taklet hverdagen.Jeg har to i bhg i dag,men hvordan det blir når vi blir en fam på 5! Hjelp ønskes!!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Dette burde du vel ha tenkt på FØR du ble gravid????!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Tenker litt på dette selv, men tror det skal gå bra. Jeg har funnet ut at hvis jeg lager meg et budsjett å holde meg til så klarer vi det nok. Har husholningsbudsjett i dag og det fungerer fint. Lager meg middagsliste for hele uken og handleliste som omfatter alt jeg skal ha for èn uke. Handler èn gang i uken da og hvis jeg har glemt noe er jeg nøye med å bare kjøpe det jeg har glemt når jeg er på butikken. Ellers så må en kanskje stramme inn litt på utgifter her og der. Håper maxprisen på barnehagene snart kommer igang. Her jeg bor er prisen nå på 2300 kr mnd. + 30% søskenrabatt. Men det koster å ha barn ja, må bare bli flinkere til å tenke over det jeg kjøper og om vi virkelig har behov for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå