Gå til innhold

Anbefalte innlegg

På lørdag er det 14 dager siden jeg ble bestøvet, og jeg har bestemt meg for at her skal det ikke kastes bort penger på testing før tidligst den dagen. Veka har jo kommet presis hver gang jeg har prøvd tidligere så her er det ikke mye optimisme å spore lenger.

Føler meg konstant småkvalm, men tror det bare er nervene og fantasien som spiller meg et puss - også har jeg jo fyllt opp kroppen med hormoner og eggløsningssprøyte så det kan jo like gjerne være bivirkninger av det. Men jeg går jo hele tiden og kjenner etter om noe er "nytt", og tenker ikke på annet så nå går jeg snart på veggen! Jeg blir sprø! Stakkars venninner, de må jo være så lei av å høre om påskeegg og sperm at det er like før de dumper meg! Og dagene går så sakte, og jeg er så frustrert, og nå vil jeg ha den berømmelige bollen i ovnen snart! Grrr.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9094835-tida-g%C3%A5r-s%C3%A5-treeeegt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Men, tenk du må bare vente 3 dager til, jeg har 13 igjen :o) Hahaha, akkurat som om det hjelper :o)

Jeg har vært gravid en gang. Dessverre var bivirkningene etter pergotime og eggløsningssprøyte helt like. Jeg mener ikke å ta fra deg håpet altså, men selv ble jeg så inderlig skuffet etter både kjente symptomer og positiv test på dag 11. Da er det nesten bedre å tro det værste, synes jeg.

Jeg sender masse positiv energi og krysser alt som kan krysses for at du nå har lykkes.

Jeg vet, du har lange dager foran deg. Selv blei jeg oppriktig sjokkert da jeg sjekka dato'n for hovedinnlegget mitt - det har bare gått EN dag til! Trodde det var minst et par-tre dager siden! Kan noen varsle myndighetene om at noe er i veien med tiden? Verden holder kanskje på å gå under! :-p

Kan levende forestille meg du ble skuffet av å få en falsk positiv test Storkfrøken69, det er nok redselen for det samme som gjør at jeg klarer å kjøre forbi apoteket i stedet for å løpe inn og tisse i hyllene demmes. For tro meg, det er ikke så rent lite fristende å teste, teste, teste... Men jeg skal holde ut! Har jeg klart å kutte ut røyken må jeg da klare å holde meg vekk fra apoteket til over helgen! Eller?

Takk for alle de positive vibbene, skal krysse fingre, tær, tenner, halen til bikkja, sofaputene, ledningene på pc'n, sydpolen, taket og postkassa for at den eventyrlige Nordica-turen din også traff blink ;-)

...one down, two more to go...

Annonse

Avtale! Håpe, håpe, håpe....

Dro frem alle de 5 kvitteringene mine og telte, og dusteveka har kommet på dag 14 hver gang. Og i morgen blir dag 14 denne gang. Men jeg har jo aldri brukt hormoner og sånt før så jeg tar i litt skikkelig og tror ikke på noen ting før jeg er over helga :-)

(tror det bor en liten hypokonder i meg, trodde plutselig jeg hadde fått mensen så jeg måtte løpe på do midt i innlegget mitt. Men jeg var bare litt svett *bluss* Føler meg ikke noe særlig teit, neida...)

Vik fra meg! Her prøver jeg å være flink og vente med testing til etter at jeg forhåpentligvis har kommet meg mensfri over fredagen, også kommer du og dingler med CB rett foran nesa på meg ;-)

...men jeg er ikke så rent lite spent jeg heller - selv om jeg stålsetter meg for en ny skuffelse *sukk*

Har nesten ikke sovet i natt, så spent har jeg vært. Og ikke noe tegn til tanter i mils omkrets! Dvs, ikke før jeg endelig sto opp - da fikk jeg full pakke med magekramper og tilbehør. Pokker, jeg håpet så veldig at det var min tur denne gang - men nå er det opp til dere andre å snu statistikken her :-(

Annonse

Nei og nei! Jeg var og så positiv på dine vegne! Jeg kjenner på hele meg hvordan denne dage er for deg. Blæææææh!

Jeg er nok stygt redd at jeg kommer med samme melding om 8 dager.

Hvorfor kan det aldri bli vår tur?????? Jeg må innrømme at jeg synes det er litt urettferdig innimellom samtidig som det dessverre er helt normalt.

I går fikk jeg mail av en venninne med video fra ultralyden hun nettopp har vært på. Jeg synes selvfølgelig det er super hyggelig for henne, men jeg må innrømme at det ble noen tårer på meg i natt.

HVORFOR IKKE MEG??????????

Men, Ohrly, vi gir oss ikke. Det er mange her inne som har bevist at det bare er å stå på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...