Gå til innhold

Hjeeeeeelp!! Hvordan skal dette gå..?

Isadora nybakt mamma 14.06.07

Anbefalte innlegg

Sitter her og er så fryktelig frustrert! Går på lærerskolen 3.året, termin 7.juli. Tar fordypning i Engelsk nå. Har en stor innleveringsoppgave igjen. Kommer aldri i gang, har strevd med den siden før påske, men klarer rett og slett ikke konsentrere meg... Noen som kjenner seg igjen?

Må bli ferdig denne uka så jeg får begynt å lese til de tre eksamenene vi skal ha i slutten av mai. Siste innspurt før fødsel nå, vet det... Men alt som minner om studier virker bare umulig. Soser bort dagene til alt annet, og sitter til og med og dupper foran pc'en. Fryktelig frustrerende!!

Noen gode råd og tips?

Fortsetter under...

hei, jeg har det ganske likt som deg.har snart eksamen og det er forferdelig vanskelig å konsentrerer seg nå. andre roer gjerne ned i jobben, blir sykemeldte helt eller delvis, mens nå begynner råkjøret for oss....

jeg vil råde deg til å ta ett valg

A) bestem deg for å ta eksamen og gjøre ferdig oppgaven. sett av ca 2 faste timer til dagen der du jobber, vær effektiv da og ikke gjør noe mer.

B) bestem deg for at du trenger tid til å slappe av nå, gå til legen, få sykemelding og utsett dette. om du er for sliten er det bedre å besteme seg for dette enn å gå å tenke på alt du burde ha gjort hele tiden.

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...