MoTe Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 har plutselig fått kviser igjen, har ikke vært så plaget av dette før. Er nå 5 uker på vei. Flere som har det eller...? Ellers har jeg ikke så mye symptoner, litt ømme bryster, litt småkvalm innemellom det er vel det. Er så redd for å miste en gang til, hadde en MA i sept ifjor.
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Hmm, kvisene kommer vel, men føler huden har forandra seg.. Ser mer sliten og ustelt ut... Huden ser så uren ut, selv om jeg vasker, skrubber og smører... Som sist gang... Kjerringråd sier at venter du jente, så stjeler hun skjønnheten fra mor, og det kunne stemme for min del forrige gang!!!!! Hehe spennende å se denne gang!!! Håper du ikke mister denne gangen da, man får håpe på det beste:) Lykke til!!!
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Hei! Jeg er også ca 5 uker på vei, og har mer kviser enn noen gang... Tolker det som at det er aktiv hormonproduksjon i kroppen min, og det er jo egentlig bare bra :-) De forsvinner jo heldigvis når kroppen får roa seg litt...
moklatt 9 dager til termin Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Hos meg er det faktisk motsatt.Har de senere årene vært plaget med "byller" og underjordiske kviser,spesielt på haken.Men siden jeg ble gravid har jeg ikke hatt en eneste kvise...Utrolig deilig.For jeg klarer ikke å la være å plukke på de og det blir jo så fine arr...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Jeg vil råde deg til å ta kontakt med din lege hvis kvisene er såpass stort problem! Jeg gikk faktisk i noen år med en infeksjon i huden....trodde bare det var huden min som var blitt forandret etter en stor krise i livet mitt. Det gikk bare noen uker etter at jeg fikk medisin, så var huden min normal...deilig uten kviser, MEN nå er jeg gravid og de popper frem en etter en igjen. Heldigvis er det ikke de store underjordiske, men heller noen små noen (foreløpig hehe). Når jeg skal til min første legetime vil jeg ta dette problemet opp med legen igjen...selv om det er hormonelt, så kan det jo kansje være noe som hjelper???!!! Lykke til!
Gjest Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 jeg har mer kviser på halsen av alle plasser og litt på venstre side av haken. Og ryggen,var slik jeg fikk mistanke om at jeg var gravid faktisk! Jeg som aldri har vært særlig plaget med kviser før.
Pimienta Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Kviser her også, en slags kombinasjon av utslettlignende kviser i pannen og på brystet og "byller" nede i huden på hake og kinn... Ser ikke bra ut, men legen sa det ikke var noe å gjøre med nå som jeg er gravid, så da er det bare å være tålmodig da. Kjerringråd taes gjerne i mot!! :-) Har tidligere hatt litt kviser av og til i forbindelse med mens, men aldri sett noe sånt som dette.
En liten og snart en til Skrevet 25. april 2007 #8 Skrevet 25. april 2007 Jeg har aldri vært plaget med kviser (ikke en gang i puberteten), men fra ca uke 5 fikk jeg en god del. Dette varte til sånn ca uke 9 - 10. Er nå i uke 12 og alt er som før igjen. Vet ikke om dette stemmer for andre, men det var iallefall slik for meg.
silje-Thea 010108;) Skrevet 25. april 2007 #9 Skrevet 25. april 2007 jeg er 5/6 uker på vei. ble satt litt tilbake i dag etter operasjon for ca 7/8 uker siden så har ikke hatt mensen i mellomtiden visstnok..å jeg ser virkelig virkelig ut som et pizza tryne
Moltekrem Skrevet 26. april 2007 #10 Skrevet 26. april 2007 Jeg har også mer "kviser" enn vanlig.... Ganske irriterende og føler meg som en tenåring
hm hm Skrevet 27. april 2007 #11 Skrevet 27. april 2007 Hadde sinnsykt med kviser de første 4 mnd når jeg gikk med førstemann. For noen mnd siden hadde jeg en SA, da hadde jeg ingen kviser eller andre symptomer. Nå er jeg gravid igjen i uke 9 og har mange kviser. Tar det som et godt tegn jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå