fremtidoghåp Skrevet 25. april 2007 #1 Del Skrevet 25. april 2007 Vi har to nydelige gutter på 3 og 4,5 år, men jeg vil så gjerne ha en til før naturen sier stopp.... Er 39 år og har ikke så lenge igjen, men moren min kom svært sent i overgangsalderen, så jeg håper fremdeles... Våre to barn kom på første forsøk da jeg var 33 og 35 år. men altså nå: Jeg har nå mistet i uke 5, 3 ganger i løpet av 5 mnd. Men vet ikke helt om det burde regnes som hab. abort, fordi det har skjedd så tidlig at testen bare såvidt har vært positiv. Har bare gått 1-3 dager over tiden hver gang. (Leste at hele 90% av alle befruktede egg går til grunne. Hadde det ikke vært for de supersensitive testene ville mange aldri visst at de "såvidt" har vært gravide, så det må jo være flere som mister flere ganger kjempetidlig enn om mister 3 ganger når svangerskapet er godt igang) Det hadde iallefall vært godt om noen kunne sende noen gode tanker og litt "babystøv" til meg! :-) Er det forressten flere som har vært ute for at CB tester postivt mens andre tester er negative? Er CB mer nøyaktig eller kan det være en feil ved dem? Grunnen til at jeg spør, er at den ene gangen jeg fikk svakt positiv test, er jeg nesten sikker på at vi bommet på eggløsningen! Syntes det var uhyre rart da testen slo ut 8-9 dager etter at vi hadde hatt sex. har vanligvis eggløsning på dag 17 eller 18. Denne gangen hadde vi ikke sex før ca dag 24! (Vi var ennå ikke begynt å offisielt prøve enda, og jeg var syk første halvdelen av måneden så da ble det ikke no` kos.....) Testen slo altså ut ca dag 32, begynte å blø dagen etter. Har vanligvis 29 dager syklus, men varierer fra 28-32. Quick response og Billige tester var negative. Og Billige tester skal jo liksom være MER nøyaktige en Clearblue... Skjønner ingenting jeg! Noen som har noen teorier? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9094345-kan-noen-sende-meg-gode-tanker-og-litt-babyst%C3%B8v/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Trille* Skrevet 25. april 2007 #2 Del Skrevet 25. april 2007 Hei! Jeg sender deg gjerne gode tanker, men sliter litt med å produsere det babystøvet selv ..... Jeg synes også det virker rart at du fikk (falsk?) positiv CB-test, mens de andre var negative. Men jeg har ingen gode teorier, dessverre. Det må være trist å miste gang på gang, selv om du bare har vært i uke 5. Jeg er også usikker på om slike kjempetidlige aborter regnes som aborter (i forbindelse med eventuell habituell abort). Egentlig har jeg ikke noe fornuftig å si, bortsett fra : LYKKE TIL! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9094345-kan-noen-sende-meg-gode-tanker-og-litt-babyst%C3%B8v/#findComment-9094445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
To tupper Skrevet 25. april 2007 #3 Del Skrevet 25. april 2007 Her har du en bøtte full av babystøv ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Forstår heller ikke det med testene, men på med slo ikke testen ut før 5 dager over IKM. Jeg er nå 15+6 og deler gjerne litt babystøv med dere! Lykke til begge to! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9094345-kan-noen-sende-meg-gode-tanker-og-litt-babyst%C3%B8v/#findComment-9094512 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå