Gå til innhold

Lenge siden det har vært gode nyheter her :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er lenge siden jeg har lest noen glade "jeg er gravid" innlegg her, men det går vel litt i bølger. Håper jo inderligt at det snart kan bli min tur til å legge ut et slikt innlegg, men det er vel lite trolig at det skjer foreløpig. Jeg venter IKM en eller annen gang mellom i morgen og 10 dager frem. Jeg har hatt så ustabil syklus i det siste, men tror egentlig jeg hadde ganske tidlig EL denne syklus, så jeg håper jeg slipper å vente for lenge på tante. Har dessverre ingen andre symptomer enn vannlige mens-symptomer. Lykke til til dere andre som har IKM i disse dagene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har rett i at det er lenge siden gode nyheter. Noen MÅ da bli gravide snart her inne...!? Selv regner jeg med at jeg står et stykke bak i køen, siden det er pp1, men du og mange andre her inne hadde jeg virkelig unnet å få litt fart på sakene. Den tanta de virker ikke helt stabil for tiden. HUN burde vært sendt vekk for en lengre utreding, spør du meg!

Skrevet

Benytter sjansen til å si hei på forumet, men har snoka rundt her i flere uker allerede. Er 38 år, og en av de som ikke er så heldig å ha egen mann å prøve med, så jeg har reist en del turer til Danmark for å motta "donasjonen" min ;-)

Venter IKM på lørdag, og nå håper jeg det blir min tur til å juble over det rette antall streker på pinnen - men etter et år med prøving og feiling kjenner jeg at optimisme og tålmodighet begynner å bli litt tynnslitt.

Lykke til til dere andre også :-)

Skrevet

Hei Oh`rly!

Håper du lykkes denne gangen! -Særlig siden du må jobbe såpass hardt for saken! Fint i Danmark, altså. Men enda finere å kunne slå seg til ro her hjemme med liten spire i magen. Lykke til!

Skrevet

Enig nungo, nå har det hvert mye tanter på besøk i det siste! *grrr*

Jeg sier FUS på lista over gode nyheter, eller hvertfall frittforåståpådenlistaoverdegodenyhetene.

Hvis ikke min kvalme bærer frukter, legger jeg meg inn på lukka avd før jeg klikker*sukk*

Tvi tvi alle dere som går å venter på at tanta skal ha dratt dit peppern gror!!!

Klem fra

Skrevet

Gladnyhet fra meg:

Fikk positiv test i dag, etter et år med prøving.Pergotime virket for meg på første forsøk, og det hjalp meg også for 6 år siden!

Jeg hadde egentlig gitt helt opp, men kjenner mange som har fått etter 35.-det bare tar litt mer tid.

Ønsker det beste for dere alle.

Lissy70

Skrevet

Hvordan går det Nungo? Noen TR tegn? Jeg krysser fingrene for at du er gravid nå altså!! Og kan bringe noen gode nyheter til oss!

Klem

Skrevet

Lykke til nungo!!!

Heier på deg -ja det hadde vært fint med et lite rush av positive tester:-)

Klem XXX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...