prøver3 Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 fikk svak pos.i dag.. men er litt usikker på om jeg tørr å juble enda.. er litt redd for at jeg skal miste som jeg gjorde i aug 06 i uke 7... men terminen til nå blir 05.01.08 =) så håper spira klorer seg godt fast denne gangen ) flere med termin da?
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Grattis, og velkommen skal du være:) Får håpe den lille klarer å klore seg fast denne gangen ja!!!! Jeg har termin 20 desember, blir min nr 2. Jenta mi er 9 måneder, så det blir moro med to tette:) Klem fra
2 søte små:-) Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Gratulerer så mye! Håper det går bedre denne gangen - jeg har også mistet, men denne gangen skal det gå bra med oss:-) Jeg har termin 14 desember, blir vår første:-)
mucha Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 så fint å høre at noen er i samme situasjon som meg... Jeg fikk positiv test i dag!!! Jeg hadde en MA i begynnelsen av januar i år,var syv uker da. min termin blir 4/01/08. Krysser armer og bein for både meg og deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå