Gå til innhold

Eggløsningstester

Anbefalte innlegg

Denne mnd har jeg bestemt meg for at jeg skal gå inn for å finne EL.

Lurer i den forbindelse på:

Når skal jeg begynne å teste?

Har kjøpt strimmeltester..

Noen spesiell tid på døgnet jeg bør ta de?

Har kjøpt 14 stk. Skal alle tas denne mnd? Eller er det for 2 mnd?

På forhånd tusen takk for svar!

Jeg håper virkelig jeg finner El denne mnd...min 8pp og jeg vet jo ikke om jeg har el...Ettersom jeg har skjønt kan man jo ha El slim og stabile sykluser og ingen el...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9093679-eggl%C3%B8sningstester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-)

lenge siden sist! Om du har regelmessig syklus så regner du 14 dager tilbake fra 1 mensdag,da skal du finne når du har el.Et godt råd er å begynne testinga noen dager før du forventer el og tester frem til positiv test.

Jeg fant ikke el denne mnd,testa i ett sett,kjedelig! Nå er mensen 4 dager for sen så enten har el komt veeeldig sent eller så er det pergoen som tuller med meg:-/

Men du...snakk med legen om å få tatt en blodprøve for å sjekke om du har hatt el.Det er veldig betryggende.

Klem

Hei :o)

Takk for svar.

Lenge siden sist ja, jeg prøver å holde meg litt unna her om dagen ;o) Håper det hjelper meg litt..

Da skal jeg prøve det, og gå til legen også. Er jo godt å få det konstantert iallefall. Kjedelig å gå rundt å lure...

Lykke til du også! Håper vi får vinterbaby! :o)

Klem fra meg

Ja krysser for at det blir baby på oss vinter 2008.

Det med tidspunktet for når du skal teste..jeg har fått utslag på ettermiddagen,er visst da egget pleier å slippe.

Jeg brukte billigstrimmel en stund men fikk aldri et klart svar,ganske frustrerende i lengden.Kjøp CB digital den sier klart ifra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...