Gå til innhold

Oppdatering - til Dolly Duck og dere andre :o)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Lovte å komme innom med litt nytt i blant, så her er jeg. Har vært uten PC igjen i noen dager.

Alt står bra til her, er kommet til uke 20 (altså midtveis!). Har begynt å kjenne at det rører seg der inne, og fikk også se det lille underet på ultralyd i forrige uke. Helt fantastisk!

Ser at du har kommet diskret inn med en ny dato på IKM-listen, Dolly. Det går bra med deg? Følger også med på dere andre. Ikke gi opp håpet jenter!!! Jeg var på nippet til å miste motet, men nå sitter jeg altså her - halvveis ut i mitt første svangerskap - i en alder av 40 år....

Håper dere vil lykkes alle sammen. Krysser fingrene for dere!!!

Fortsetter under...

Så koselig med en oppdatering - vi her lurer jo ofte på hvordan det går med dere som har vært så heldige å bli gravide. Det var godt å lese at alt går bra med deg og den lille i magen :-) Tænker at du virkelig kan nyte graviditeten nå. Håper du får et fortsatt flott svangerskap.

Så kjekt å høre fra deg sara66!! =)

Må innrømme at jeg har sett etter deg inne i sofaen, men jeg tenkte at jeg skulle slappe litt av og ikke etterlyse deg med en gang du var borte en stund *ler*

Veldig hyggelig å høre at alt fremdeles står supert til med deg og den lille! Vet du om det er gutt eller jente? Jeg tror du får en stor gutt! 8-)

Selv har jeg ikke bimmet så ofte i det siste. Må innrømme at jeg har vært på nippet til å gi opp hele prøvingen. Hadde min egen lille tidsfrist i hodet: Ikke fødsler det året jeg fyller 42, så april var egentlig "siste frist" her i huset. Hadde en mega-nedtur da tanta dukket opp som vanlig søndag... Men det er jo latterlig å tro jeg hadde klart å kutte prøvingen... Hvordan skulle jeg gjort det egentlig? Satt inn spiral...? Haha, nei, skjer det så skjer det. Nedturene varer heldigvis ikke så lenge av gangen, så nå er jeg på topp igjen!

Til helgen skal min flotte sønn konfirmeres, så jeg har mye i hodet om dagen. Og jeg skal ha eksamen neste uke + innlevering av kandidatoppgave før 17. mai, så tiden flyr jo egentlig... Og det er bra!

Fortsett å oppdatere oss, er du snill! =) Det er utrolig oppmuntrende å vite at det går an!!

Stor klem fra

Så hyggelig med en oppdatering fra deg. Godt med bevis for oss som har "bodd" her inne vår, sommer, høst og vinter ett par ganger, at det faktisk går ann:)

Ønsker deg et topp svangerskap videre, kos deg med magen og alt som skjer inni magen din. Husker når jeg hadde født snuppa så gråt jeg forde magen var borte...*ler*

Tar til meg masse babystøv:)))))

Hei igjen,

Det er så hyggelig å se at dere setter pris på en oppdatering!

Jeg føler meg fremdeles mer "hjemme" her enn på "gravid i moden alder", - det er liksom her jeg har funnet støtte av andre i samme situasjon. På "gravid"- siden kan det noen ganger virke selvfølgelig å være gravid, - det er ikke alle der som har en lang fartstid på "over 35 og prøver".

Når det er sagt; Nei, jeg vet ikke om det er gutt eller jente. Vi vil la det være en overraskelse, så sant det ikke åpenbarer seg et og annet på en ultralyd.... Det er flere som tror at det blir gutt, men like mange tror på jente. Så vidt jeg har kunnet regne meg frem til, så er det vel en 50% sjanse??? :o) Vi er glade uansett hva det måtte bli.

Jeg tror jeg har sagt det før, men gjentar allikevel:

Ved siden av å ha prøvd Pergotime noen ganger, har jeg tatt akupunktur for å stimulere forholdene i livmoren for svangerskap. Vet ikke om det var det som gjorde susen, det er jo delte meninger om effekten av slikt. Men jeg tenkte at min skepsis i alle fall ikke skulle komme i veien for eventuelle gode effekter! Følelsen av å legge "ansvaret" over i andres hender var kanskje den beste effekten? Jeg klarte i alle fall å slappe av litt mer.

Lykke til - uansett om dere prøver det ene eller det andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...