Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Tusen takk for at dere tok dere tid til å svare. Føler det er litt som å strø salt i såret å spørre på denne siden ang. søskenforsøk når jeg vet hvor heldige vi har vært som faktisk fikk en sønn ved hjelp av ICSI, men trivdes veldig godt her inne og leser fortsatt en del her.

Om det å foreta søskenforsøk er jo det litt luksus, selvfølgelig, men likevel noe vi må gjennom for å kunne håpe på et søsken til gutten vår.

Mht amming har jeg jo egentlig hatt intensjoner om å amme så lenge det gikk, men ikke lenger enn et år. Men siden Rikshospitalet sier at så lenge det er snakk om fryseforsøk kan vi begynne når vi vil, eneste kriteriene er at jeg har sluttet å amme og har fått tilbake mensen, får vi se det litt an.(fikk ikke svar på første mailen min dit, derfor la jeg sp.målet mitt ut her i stedet. Men så sendte jeg en ny mail som jeg fikk svar på). Tusen takk for oppmuntrende ord i forhold til det å ikke amme så lenge som et år, får jo litt dårlig samvittighet mht det å allerede planlegge nye forsøk så tidlig.

Snøfilla, det er ikke det at vi ikke koser oss med han vi allerede har fått, men jeg har en hjerteklaffeil som plutselig kan kreve operasjon, og da kan jeg uansett ikke bli gravid igjen. Derfor litt "hastverk". Forstår veldig godt ditt poeng med bonus :o)

Jeg håper veldig at dere også får oppleve alt dette ganske snart, dere har jo vært gjennom mye mer enn vi (mannen og jeg) måtte for å lykkes!

Ønsker dere lykke til, begge to, ser at du Snøfilla har tatt en pause. Håper det klaffer på neste for dere begge!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9093435-bula-sn%C3%B8filla/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal ikke føle at det er som å strø salt i såret på noen ved å spørre. Da mener jeg hensikten med denne siden er borte.

Jeg har et barn fra før av som jeg ble gravid spontant med. Og jeg ønsker meg flere, det legger jeg ikke skjul på, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg skulle gjøre det heller ;0)

Hvis en skal hele tiden ta hensyn til absolutt alle her inne, så kan en til slutt ikke spørre om noe. For alle sammen har forskjellige utgangspunkt her inne, det eneste vi har felles, er at vi vil bli gravide!

Jeg blir litt sliten til tider over å måtte forsvare alt en skriver med å komme frem med diagnoser og det som måtte være i veien med en for å rettferdiggjøre videre ønsker om barn. Det skal ikke være nødvendig.

Jeg håper du får ditt etterlengtede søskenforsøk så snart som mulig!

Og du, ikke vær redd for å spørre her inne, de fleste tenker ikke at det er å strø salt i såret med sånne spørsmål. Her deler vi erfaringene vi har med hverandre , og kan vi hjelpe, så gjør vi det ! ;o)

Hei igjen!

Du strør ikke salt i sårene, men det er klart at jeg er misunnelig på deg og gullgutten din (det skullle neste bare mangel). Og så lenge di har mange fine egge på frys forstår jeg selvfølgelig at du har lyst til å prøve å få søsken med dem - det skulle bare mangel.

Du får bare finne ut hva som er riktig for deg ang. amming. Personlig så tror jeg det er de som ammer lengst som "ropr høset" om det, mens de som gir seg før det har gått en år tier mer stille Dessverre.

Lykke til og stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...