Gå til innhold

HEIAAR.......

Fruen77.mamma-igjen.nr3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke så lett å bli klok på disse termindatoene. I følge utregning har jeg termin 30. november. Legen sa 28. november, men på ul-bilde fra jeg var 6+5 står det termin 2. desember..... I følge egne beregninger er 30. nov mest riktig. Uansett, blir på den tiden :-)

Fikk du tilbud om å være med på Stork-prosjektet?

Hvordan er det med formen din om dagen, og hva med magen. Har den begynt å vokse?

Hei!

jeg har også 28.11 og 30.11 ;-) -spennende da!

Jeg er kvalm stort sett hele dagen,man går opp og ned....

sliter litt med bekkenløsning allerede....kjipt men,men......

magen min er stor(i mine øyne da)hadde mage fra før så da synes det jo lettere.men den skal jo vokse da ;-)

*du da?hvordan har du det?

Klem

Det virker som om jeg er kvitt kvalmen nå. Jippiiii :-) 3. dagen jeg våkner uten å være kvalm. Har ikke sånn kjempe matlyst enda, men den kommer vel.... Har begynt å få mage også. Gøy, men syns jo det er litt tidlig, da, men ser jo her inne at det er mange som har fått tidlig mage. Bruker kun mammabukser nå, de andre blir for trange. Jeg var på slankern før jeg ble gravid så alle store bukser har jeg kasta, så var bare litt tighte bukser igjen, så da var det bare å gå over til mammabuksene, da :-)

Har en del vondt i korsryggen. Fikk veldig bekkenløsning forrige gang, så regner vel egentlig med å få det nå også, håper bare det drøyer litt.

Det blir gøy å følge deg framover, siden vi har like termindatoer :-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...