Gå til innhold

Maaaange Reducktil brukere her.


*marekatta*

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på 10 mg en periode, gikk ikke ned så mye, omlag 1,5-2 kg pr mnd.

 

Pga prøverørsbehandling har jeg hatt pause.

 

Fikk nå ny resept i går, 15 mg denne gangen.

Fikk også mensen i dag.

 

Tror dere jeg kan komme til å gå ned litt mer pr mnd med 15 kontra 10 mg?

Da jeg er glad i mat kan jeg ikke spise lite og bare kaninfor, jeg mp ha almindelig mat.

Trim er å gå tur, ca 45 minutt hver dag, litt raskt, med barnevogg. Ikke sååå raskt, men raskere enn normal tur.

 

Føler meg nå oppblåst og uggen pga mensen og blør veldig. Da er det IKKE kjekt å gå tur, når man føler vindet "flyter" der nede etter hundrede meter...

Og er ALTIG ekstremt hungri på noe godt under mens, og har er og har vert inne i en trøstespise periode nå oga deprimert over negativt prøverørsforsøk.

 

Føler at det ikke er så gunstig å starte på slanking i morra, med mensen, lite trim, oppblåst, mye blod, godtesjuke, ja i det hele tatt.

 

Ville dere alikevel begynt med reduktil, eller ventet til mandag?

 

Jeg blir så fortvilet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ventet til mandag. Fint og viktig å få en god start. Tror ikke det er viktig for din fremtid om du venter noen dager ekstra med å starte, men tror som sagt det er viktig for videre pågangsmot at man får en så god start som mulig.

 

Masse lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er jeg enig med deg.

 

Men bak på Reductil brettet så er det klisterlapp med ukedager. Er det viktig å begynne på rett ukedag, og evt hvorfor, eller er det bare å ta en pille??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den merkingen med dager er bare til hjelp for deg så du ikke skal gå surr .... Begynn med den første om du vil, eller begynn på den dagen du begynner på tbl. Det er opp til deg. Jeg gidder ikke tenke på ukedager... begynner i ene enden av brettet og spiser meg ut...hehe... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...