Gå til innhold

Noen som vil slå følge?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har ikke fått pos test ennå,men håper det kommer i morgen da:)

kroppen min er ikke som den skal fortiden. våknet i mårest, og så det at jeg hadd blødd litt...blir litt skeptisk når sånt skjer og vet at det er ennå 14 dager til tr kommer....

Annonse

Ja nå er det 10 dager til IKM..og i dag da jeg skulle følge poden til bhg fikk jeg noen vanvittige kvalmebyer over meg, de var så intense at jeg trodde ikke jeg kom til å klare å gå inn i bhg uten å kaste opp..Dette er mistenkelig, var veldig kvalm under forrige svangerskap, men tror ikke det begynte så tidlig..kan jo være innbilning eller spenning også for jeg er veldig spent nå i disse dager..

Annonse

hvis jeg har regnet rett nå så skal jeg ha eggløsning en av de nærmeste dagene.

tingen er den at jeg også skal til danmark med jobben i morgen(så jeg er ikke hjemme da jeg har eggløsning). så hvis det er sånn de sier at svømmerne overlever i opptil 6 dager inni/oppi der så hopper vi til sengs i kveld så har jeg dekka det skulle jeg tro;)

nenepus: Vi er som sagt i første pp så da har vi egentlig bare prøvd i ca 1 mnd...Og vi prøver på vårt første barn ja:-). Jeg har kjøpt meg en sånn babycomp, så den måler jeg tempen med hver dag og da sier den hvordan jeg ligger an i løypa...er enkelt også slipper je å regne selv! Er heller ikke så innmari flink til dette enda, og jeg håper jeg slipper å bli det...at dette kommer til å gå fort!...håpe håpe...hehe...kanskje litt vel optimistisk å tro at det klaffer på første forsøk men...man kan jo håpe! Hvor gamle er dere?

Jeg slenger meg på her jeg også. Hadde utslag på el-test i går ettermiddag og i dag tidlig, og har IKM rundt 9. mai. Har vært i kulissene her lenge, men nå har jeg altså somlet meg til å skrive ett innlegg! Så heisann alle sammen....Er veldig spent på om det klaffer denne måneden! Har en datter fra før på 2 år. Dette blir spennende!!

Ja dette er så spennende, og så koselig at vi kan holde hverandre litt med selskap i denne laaaange ventetiden. Har store problemer med å konsentrere meg om så mye annet nå om dagen. Så er det vanskelig å holde det hemmelig når en tenker så mye på det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...