Gå til innhold

Oppdatering fra Bjørnen Collargol

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol

Hei jenter!

Jeg er innom og leser litt innimellom, men har ikke skrevet noe på lenge. SÅ gratulerer til dere som har lyktes og synes det er leit med resten av dere :-(

Selv driver vi med nedtelling til bryllupet som er rett rundt hjørnet. Dette har tatt mye tid, men det har hjulpet meg til å slappe av i forhold til baby-"styret".

Jeg er fortsatt ikke gravid da.... Snakket med Ullevål forrige dagen for å høre når de har sommerstengt. Kom frem at siden jeg ønsker kortversonen så kan det ta laaaaaaaaaang tid før vi får plass. De hadde ikke plass før sommeren til meg og jeg måtte være forberedt på at jeg kunne få beskjed om at det er fullt flere måneder på rad etter sommeren også!!!!!

SÅ nå er jeg i tenkeboksen for å se om jeg orker å vente i enda en evighet dersom fryseforsøket ikke går eller om vi skal gå rett på adopsjon. Ellers må vi kjøre på med lang versjon og så får jeg heller gå rundt som en zombie i et par måneder +.

Så her har jeg litt å gruble på, men skal utsette den værste grublingen til etter bryllupsreisa :-)

Klæm fra

Fortsetter under...

Hadde jeg hatt råd til privat ,

eller mann vært villig til sæddonasjon eller adopsjon ,

hadde jeg gjort det :)

Det er så deprimerende å ikke bare kunne "bestemme" seg for å få unger , synes jeg...

Jeg ble uventet gravid med datteren min som nå er 8 ,

men de siste årene som en faktisk har prøvd....går rett til helk****

Du får prøve å fokusere på bryllupet og ha det så fint som mulig ,

kanskje det blir et kjærlighetsbarn utav bryllupsreisen :)

Ting skjer jo som regel når en ikke venter det eller prøver på det :)

Lykke til !

Stressende med bryllupsforberedelser :o)

Men utrolig morsomt også. Det er godt å få tankene bort fra ass. befruktning og kunne se fremover til noe positivt som du vet bringer lykkelig resultat.

Det som er kjedelig med denne prossessen er all ventingen... Kanskje dere bør vurdere å gå utenlands?!

Lykke til med bryllupet!

Gjest Bjørnen Collargol

Ja nå er det faktisk bare 6 dager igjen så det går fort.

Etter å ha fått tankene litt på avstand har jeg bestemt meg for at første gang jeg ringer inn mens etter bryllupsreisa så hopper vi på lang-versonen dersom de ikke har ledig plass for kort verson. Får heller gå litt i svima og kanskje det da evt er lettere å få plass på kort regime dersom vi trenger flere forsøk. Vi får i alle fall starte der og gå til veien etter hvert.

Blir mere sliten av å vente nesten :-(

MEN deilig å ha tatt en avgjørelse så kan jeg slippe tankene på dette i de neste ukene :-)

Klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...