Gå til innhold

Hva er det som skjer med kroppen min??:(

Anbefalte innlegg

her sitter jeg og gråter uten noen grunn...og lurer på hva det er som egentlig skjer med meg. har en tendens til og bli veldig fort sint og lei meg for tiden.

etter det som jeg tror så forventer jeg el i disse dager, men ingen test har vist seg pos ennå. jeg hadde mensen for 14 dager siden, og det var den korteste mensen jeg noen sinne har hatt. 2 og en 1/2 dag, med bare friskt blod, blødde ikke så vedig mye som jeg bruker og gjøre,og var ikke den typiske mensen formen.

I morges når jeg gikk på do, så jeg at jeg hadde blødd litt i løpet av natten. (hadde ikke sex i går kveld, var for sliten, og det sier litt) og i løpet tå dagen (midt inne på en butikk) fikk jeg så vondt, men det gikk over like fort som det kom.Og har ikke blødd noe mer,og har bare litt "murringer" nå.....

jeg sluttet på p-pillen i januar, og hadde veldig pos el test i forrige måned,men jeg tviler på at det klaffet.

så huff!!!!!!!!! måtte bare få ut litt frustrasjon her....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9091261-hva-er-det-som-skjer-med-kroppen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Det er ikke så kjekt når kroppen gjør uforståelige ting... Syklusen din kan jo være litt i ubalanse etter å slutte med p-pillen, kanskje det gjør at du ikke har fått el enda?

Håper du slipper å ha så vondt igjen, og at du kommer i rytme snart!

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...