Gå til innhold

Tok keisersnitt i uke 29, kjip opplevelse!

Anbefalte innlegg

Gjest bissen

Sjeleglad for at samboeren min var der, jeg var våken og livredd. Fikk tvillinger okt 06, en på 700 gram og en på 1500 gram.( fikk beskjed om at de var like store på siste ultralyd..ehhh) Lå først to uker på barsel før de måtte ut, svangerskapsforgiftning. Ingen fortalte meg noenting under ks, plutselig kom en og sa gratulerer og jeg skjønte mindre. Så ventet jeg i 7 laaaaange timer på å få se jentene. De lå på brystet mitt et kvarter før de måtte inn i kuvøsene igjen, deretter fikk jeg ikke se dem før neste dag. Har veldig lyst til å føde naturlig en gang...føler meg snytt for hele greia egentlig:)

Fortsetter under...

Uff, skjønner det var en kjip opplevelse. Svangerskapsforgiftning og fødsel i uke 29 er ingen ønskesituasjon, og keisersnitt uten å få informasjon kan lett være skummelt.

De her inne som velger keisersnitt selv, er derimot godt forberedt gjennom samtaler med jordmor og lege, og forløsning skjer tidligst i uke 38. Så det blir jo litt annerledes da.

Håper alt står bra til med de to jentene dine nå, og at du får en bedre fødselsopplevelse neste gang. Lykke til videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...