Gå til innhold

Jeg har akkurat kommet hjem fra legevakta, noen med erfaring??? samme som 2.trimester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 12 uker og da jeg var på do i sted kom det 2-3 dråper med friskt blod på papiret. Jeg sjekket om det kanskje kom fra endetarmen men nei da :( Da jeg tørket meg igjen kom det 2-3 dråper til.

Ringte legevakta og fikk komme. En snill gravid lege tok meg imot og prøvde å berolige meg med at det ikke må bety noe siden det var så lite og det har stoppet, men det skal nok litt mer til.

Hun sykemeldte meg til fredag (har time hos legen på fredag) og fikk beskjed om å ta det helt med ro.

Har noen av dere vært bort i det og hvordan gikk det???

EN FRUSTRERT OG REDD FØRSTEGANGS-GRAVID :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du blir redd. Vi vil jo så inderlig at dette skal gå bra! Så lenge du ikke blør mye eller har voldsomme menssmerter i rygg/mage går det nok bra. Det har gått bra til meg når jeg kun har blødd litt friskt blod. Blødde i et sv.skap brunt blod++(tror ikke j skal gå i detaljer her) og da gikk det ikke så bra...

Lykke til ;) Har trua på deg jeg! KLEM

Skrevet

Tusen takk for svaret, jeg har roet meg litt ned. Vennina mi som er jordmor anbefalte å dra på legevakta og hun sa også at jeg minst mulig skulle tenke på dette, heller prøve å tenke positivt.

Jeg har vært flere ganger på do nå og det er ikke noe blod der :) så jeg tror og håper at dette går bra :)

Skrevet

hei!hadde selv blødning i ca 4 mnd av svangerskapet,blødde litt friskt blod en lørdag og en søndag,kom på legevakta på søndag og da så alt bare bra ut,hadde ultralyd mandagen,og alt bra,de mente at det nok var at vi hadde vært å kjørt mye på humpete veier,tok det med ro noen dager,lå stortsett til det ikke var mer blødninger iallefall...har nå en nydelig tass på over året -så det gikk bare bra:-)

Lykke til!!!!

Skrevet

Jeg var på akutten i uke 16 da jeg var gravid sist. Kom blod da jeg tørket meg. Men alt var fint og flott!

Fikk du ultralyd? Du kan jo kreve det siden du er såpass langt på vei!

Men så lenge det ikke kommer mer er nok alt fint. Man er ekstra lett blødende som gravid, så det behøver absolutt ikke være noe farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...