Gå til innhold

Vært på mislykket 3D-ul :-(

Anbefalte innlegg

Ja man har absolutt ingen garantier for å få fine bilder/film på 3D-ul. Forventningene var i tillegg skyhøye på forhånd, så skuffelsen var stor! Problemet var at gullet var så aktiv der inne at det forstyrret opplegget. Dere har sikkert opplevd at hvis dere tar bilder med digitalt fotoappart litt for kjapt, så blir det liksom bare skygge? Sånn ble det nesten på ul til meg igår. Legen fikk likevel undersøkt de punktene jeg ba om, og hun så også kjønnet tydelig. Det siste var litt morsomt, for det blir motsatt av hva jeg har gått og trodd. Har hatt mange jentetegn, og ei synsk dame sa også til meg at dette blir jente. Vi fikk ikke sett det på ordinær ul, men i går viste legen meg flere vinkler på at det blir gutt. Så jo skikkelig en pung og en "kar". Var så gøy altså, men ble jo litt sjokkert egentlig, for nå må jeg venne meg på tanken på at det blir gutt istedet for jente. Derfor handlet jeg endel gutteting i dag. Og det hjalp masse ;-) Er jo herlig samme hva det blir!!

Skal klage på beløpet jeg betalte, de reklamerer jo for at man kun betaler basispris på kr 700,- dersom det blir dårlig 3D. Så da må de holde det også!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9090335-v%C3%A6rt-p%C3%A5-mislykket-3d-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja, sånn er teknologien... Litt surt at man betaler så mye da! Men du fikk nå iallfall sjekket at alt ser greit ut.. Man bekymrer seg jo alltid litt uansett..

Hehe, hadde det litt på samme måte jeg også. Vi var rimelig sikre på ei lita prinsesse, men UL viste "tut". Tok litt tid å omstille seg, men nå hadde det ikke kunne vært noe annet enn gutt! Selv om jeg så absolutt ikke trenger noe, siden vi fikk en gutt for 2 år siden, har jeg også handlet litt. Masse fint til guttene også!

Vi snakkes på fredag!

Så synd at du ikke fikk med deg noen fine bilder.

Det samme skjedde faktisk meg, men grunnen var at babyen min lå med ansiktet inn og ned og ville derfor ikke vise seg. Men legen min var SÅ grei, og sa at jeg gjerne måtte komme tilbake for å prøve igjen. Og det gjorde jeg og fikk da en kjempefin filmsnutt med hele profilen av babyens ansiktet. Og det eneste jeg betalte var de 600 kronene for første UL.

Fikk dessuten vite på 3D ul at vi venter ei jente, så jeg hadde vært fornøyd uansett. Men det var en stor bonus å få så fine bilder!

Så synd at 3d\en ble mislykket... Skal på det i kveld og klarer ikke å la være å ha høye forventinger.. Får kanskje senke de litt.. Litt spent på om de bekrefter at det er ei jente. Hadde blitt bra overraska om de plutselig sa at det var gutt, ja.. Hva skal jeg gjøre med de rosa klærna , da? hehe.

Det var synd for dere =/ man får jo høye forventninger til 3d... jeg har vært på 2 misslykkede 3d ultralyder så jeg vet hva jeg snakker om.. heh.... men der jeg går får jeg ny time helt til de får det til... lillegutt lå med både armer og ben foran ansiktet.... snille legen sa at vi skulle prøve igjen.... litt kjipt siden vi må kjøre 2 timer for å komme dit, men kan ikke klage når de gir oss så god service..

kanskje dere kan få en ny time også??

men gratulerer med gutten da ;o)

Annonse

Jeg hadde også aktiv baby da vi var på 3D..fikk sett mye syns vi, men veldig dårlige bilder da.

Hun lå også med hodet ned i bekkenet og ansiktet inn. Jeg fikk beskjed om å hoppe og danse litt, jeg og etter jeg hadde gjort det fikk vi se litt av henne:)

Hadde sterke guttefornemmelser, vi, men det var en liten Selma:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...