Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Oppdaget at jeg er gravid i forrige uke(to tester så det burde stemme...)men er litt usjkker i fht når jeg burde gå til lege..har fått time 1juni,og det er vel egentlig "normal"tid(jeg er nå ca 5 uker på vei..) så er det sånn at mensen mi har ikke kommet heilt i "gjenge" etter forrige fødsel,fikk den tilbake før jul,og siden da har syklusen variert med 19-34 dager,siste mens var 19mars MEN det var en merkelig menstruasjon,stortsett bare brunt sprsomelig blod,lurer på om det da kan være en festeblødning???hmmmm... lurer ¨på om jeg burde bestille time tidligere?hadde endel blødninger i 4mnd i forrige svangerskap og fikk svangerskapsforgiftning... Burde jeg bare slå meg til ro og vente på timen kanskje???er jo liksom ikke noe de kan gjøre uansett,men kunne tenkt meg ha oversikt hvor langt jeg var kommet helt sikkert...
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 fortalte du hva det gjaldt når du bestillte time da? ville ringt tilbake å forklart situasjonen jeg, så får du nok time litt tidligere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå