Gå til innhold

Ladamti-tamti-tei...Ventetiden er så kjeeeedelig!

Anbefalte innlegg

Jeg bare surrer ltt rundt her inne jeg..Kjenner jeg er misunnelig på alle som har el eller som befinner seg i den spennende ventetiden mellom el og ikm. Tiden fra ikm og frem til el er laaaang og kjedelig.. Så jeg bare surrer litt rundt her, hadde vært koselig med selskap av andre som også bare går og venter.. :) Jeg har el i starten av mai, og ikm 14.mai. Noen som har rundt samme tidspunkt? :)

Fortsetter under...

Joda, jeg virrer rundt jeg også. Tror el er en eller annen gang neste uke, litt ustabile sykluser ute og går. Og dermed ikm sånn en gang før 17. mai. Nå driver jeg og debaterer med meg selv om når jeg skal begynne å teste for el... Det er vel det mest spennende om dagen, ikke mye å skryte av, nei. Men må jo seff sikre i tilfelle el er veeeeldig tidlig, skal ikke gå glipp av noen sjanser denne pp! : )

Jeg venter også på EL. Vet ikke helt når den kommer denne måneden, denne gangen lurte tanta meg og kom 4 dager over tida. Så denne måneden er det vel bare å hoppe til køys både titt og ofte slik at vi treffer riktig tidspunkt. Tror EL er rundt 4.-8. mai, men tror jeg går for helgardering :-)

Jeg regner med el i mnd.skiftet april/mai. Så 1.mai kommer svært hendig i år - den dagen skal tilbringes i sengen tenker jeg :) Er såpass tidlig i prøvingen at jeg ikke driver noen el-testingen enda, har en mens jeg kan stille klokken etter så jeg tror jeg har noen lunde kontroll på den eggløsningen :) Dessuten er jeg jo max våryr for tiden så sex blir det i hytt og gevær..Den gjør noe med meg den solen :)

Hehe, her blir det nok action fra helga og ei ukes tid framover ihvertfall. Safer litt allerede nå, men fra helga blir det alvor! Tidligste mulige el for meg er omtrent nå (men kjennes ikke ut som om det er tilfelle), og en gang over neste helg igjen. Så blir en lang intensiv periode dette! Godt det er vår og lyst ute, ja, trenger litt ekstra energi til disse aktivitetene. ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...