texasmor og Tordar Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 i Juli klubben, antagelig i trimester 3 da dere;o)
oktoberjentene;) Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Er en sååå deilig følelse ;o) Jeg bikker over i 3.tri på søndag som kommer.... endelig.... da kan man virkelig se frem til fødsel og det lille nurket..... ventetiden virker ikke så lang da... 2.tri har vart leeeeeenge....
boble <3 Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Enig, jeg kommer etter på tirsdag. Gleder meg til å komme et skritt nærmere lille jenta mi.
Inanna~33 dager igjen Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Jeg hopper også inn i 3. trimester på søndag! Blir bra det, men følte egentlig den værste kneiken var å komme inn på to-sifret anntall dager. I dag er det bare 90 dager igjen! Syns det går kjempe fort jeg. Men det kommer nok til å gå litt seinere mot slutten...
Pianutten Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Jeg har allerede vært der i drøye 2uker og jeg må si jeg fikk litt sjokk da jeg kom inn dit. Det er for det meste snakk om slimpropper og overtid og rier osv...så jeg følte meg absolutt ikke hjemme der. Derfor snek jeg litt på 2.tri innimellom Føler fortsatt det er snakk om mye som ikke angår meg enda, men det bedrer seg etterhvert Uansett...velkommen til 3.tri, når den tid kommer
Cipra har 2 jenter Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 Synes 2. trimester har gått fort i forhold til 1. Håper 3. trimester går like fort Må si meg enig med Pianutten ang 3. trimester her inne... Blir nok bedre etterhvert
fellesferiebarn & novemberbarn Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Jeg følte meg heller ikke hjemme i 3. trimester i det hele tatt... Er liksom ikke helt der psykisk enda.
Twinny Skrevet 25. april 2007 #8 Skrevet 25. april 2007 Tror nok vi og får behov for å snakke om slimpropper og pakking av bagg når det nærmer seg. Men er enig, er ikke helt der enda. Kan vi ikke prøve å få litt mer liv her inne? Synes det er veldig stille her. Sikkert fordi det er så mange sider å forholde seg til...og fordi vi er i den "midt i mellom" perioden.
snurrebolla Skrevet 25. april 2007 #9 Skrevet 25. april 2007 Jeg begynner på 3.tri i dag :-)) Jeg begynner å bli stoooor og kjenner go'gutten sparke hver dag. Herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå