ozgirl Skrevet 24. april 2007 #1 Del Skrevet 24. april 2007 Vel, har termin på mandag og går rundt med litt blandede følelser. Ene dagen kan jeg nesten ikke vente med å føde, neste dag så er det litt skremmende kan du si! Trodde noe var på gang natt til søndag, da jeg bråvåknet med skikkelig stram mage og ryggverk.. Lå og stressa litt i senga, blunda litt men skjønte at det bare va falsk alarm. Har siste kontroll hos jordmor i morgen, ønsker at hun skal sjekke hvordan det står til der nede. Andre som kjenner seg igjen her. Til lykke til alle dere som har født!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 24. april 2007 #2 Del Skrevet 24. april 2007 Jepp,kjenner meg igjen! Både keen på at det skal skje noe,men også ok om det går noen dager..Idag har jeg termin og har vært skikkelig klar, men nå som kvelden er her, kjenner det hadde vært ok med noen extra dager.. Tøffere på dagtid enn når kvelden senker seg;) Imrg skal jeg til jordmor og se om det er noe action på gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milimi Skrevet 24. april 2007 #3 Del Skrevet 24. april 2007 Samme her.. er 8 dager på overtid.. så begynner jo å bli lei av ventinga men.. alikevell,, så gruer jeg meg litt til fødselen å sånn..! skal også til jordmor i morgen for å se om det er noe nytt. viss intet skjer skal jeg på overtitskontroll på fredag.. håper jo det skjer av seg selv da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå