Gå til innhold

Noen bra vogner fra/i tysklad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min kjære er der ifra og tenkte litt på om det var noen som vet om det er bra vogner der?pris?linker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

teutonia er et tysk merke.

www.teutonia.com

Skrevet

Teutonia Prestige, Teutonia Mistral og Teutonia Spirit S3 er gode populære vogner som passer bruk i Norge. Jeg har selv en Mistral og er veldg fornøyd!

Se Teutonia.no

Skrevet

Hadde slik vogn jeg også på min første fødte, å aldri mer. Var jo såååå tung!! Det er noe jeg kommer til å vurdere sterkt ved neste kjøp, vekta!

HI

Skrevet

Hartan skater er vel tysk. Jeg har ikke sjekket prisene på den i tyskland, men den finnes på barnevognhuset rudo sin hjemmeside hvis du laster ned katalogen. Jeg har ikke selv hatt den, men har en søster som har brukt sin i 4 år og som er veldig fornøyd. Finnes med både 3 og 4 hjul. Ville tro at man kan spare noe på å kjøpe den i tyskland.

Skrevet

OTH er ikke tysk, men du får kjøpt den billig der :-) Knallbra vogn, kjempelett (veier 9 kg, byttet selv ut en Teutonia Mistral mot denne) og rett og slett bare verdens beste vogn! :-D Sjekk www.pingpong-online.com og www.onetreehill.nl

Ellers har du I'coo/Hauck-vognene, f.eks. Infinity, knallbra, LETT og liten vogn med stor bag og god sittedel :-) Har ikke noen link, men vet at den ikke er dyr i det hele tatt, rundt 2000 kr tror jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...