Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 min kjære er der ifra og tenkte litt på om det var noen som vet om det er bra vogner der?pris?linker?
2julibarn Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Teutonia Prestige, Teutonia Mistral og Teutonia Spirit S3 er gode populære vogner som passer bruk i Norge. Jeg har selv en Mistral og er veldg fornøyd! Se Teutonia.no
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Hadde slik vogn jeg også på min første fødte, å aldri mer. Var jo såååå tung!! Det er noe jeg kommer til å vurdere sterkt ved neste kjøp, vekta! HI
Lille søtnos Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Hartan skater er vel tysk. Jeg har ikke sjekket prisene på den i tyskland, men den finnes på barnevognhuset rudo sin hjemmeside hvis du laster ned katalogen. Jeg har ikke selv hatt den, men har en søster som har brukt sin i 4 år og som er veldig fornøyd. Finnes med både 3 og 4 hjul. Ville tro at man kan spare noe på å kjøpe den i tyskland.
mammmamia ** Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 OTH er ikke tysk, men du får kjøpt den billig der :-) Knallbra vogn, kjempelett (veier 9 kg, byttet selv ut en Teutonia Mistral mot denne) og rett og slett bare verdens beste vogn! :-D Sjekk www.pingpong-online.com og www.onetreehill.nl Ellers har du I'coo/Hauck-vognene, f.eks. Infinity, knallbra, LETT og liten vogn med stor bag og god sittedel :-) Har ikke noen link, men vet at den ikke er dyr i det hele tatt, rundt 2000 kr tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå