mamma til 4 gutter Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 heisann da var det dags for den 2 ul en siden de flytta meg med 4 uker, men det hjalp ikke med ny ul eller, jordmor mener fortsatt at dette er et oktober barn. Men siden det blir ks så blir det september, og dermed vil jeg være med i klubben til the end... gutt nummer 4 altså!!!
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 rart at man blir flytta så mye syns jeg... man har jo best peil selv... Men men:) Gratulerer med gutt nr4 i magen da:) Skal på ul om to uker jeg, har tre gutter, og lurer på om det ikke er en liten gutt til inni her:)
Bolla70 Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Hei! Jeg ble også flyttet til okt etter ul i går! Men 1 okt er september for meg, så jeg blir her! Vi får en liten jente, og det er ok. Har 2 gutter og en jente fra før!!!
¤snart to snupper¤ høygravid Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Hallo... er det syrran eller ??? Er det deg Iren ? Jeg er da såfall søstra di hehe det lignet liksom på deg det der!
Kristin* Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Jeg ble også flyttet etter UL. Har termin 27 september, men etter UL ble det 09. oktober.Jeg VET att det ikke stemmer, da jeg tok en test temmelig rett etter unnfangelsen. Jeg kommer til å be om ny UL når mens termin nærmer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå