Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lager en skravletråd her jeg hvis noen er interessert! Prøver å ikke være så avhengig av bim, men kan bli litt intenst iblant:) Bra at jeg ikke kan gå når jeg er på jobb. Kjekt at man kan øse litt av seg av og til og greit at ikke noen vet hvem man er:)

Fortsetter under...

Hei og hå, jeg er med på skravling!! Nå er det oppladning til el en eller annen gang neste uke, funderer litt på å begynne å teste for el i dag (dag 15). Litt morsomt med en test om dagen (testoman, jepp), og så pleier det å synes på testene når el nærmer seg. (Kan skimte litt sterkere streker.) Jeg er klar som et egg denne pp! : )

Annonse

Joda, her testes det allerede for el. Tror den er en gang neste uke, men siden syklusene mine er ustabile starter jeg tidlig for sikkerhets skyld. "Safer" med 2-3. hver dag, sånn i alle tilfelle. Blir spennende å se når el-testene begynner å bli sterkere! Hehe, dagens lille høydepunkt. ; )

Ja man må vel safe litt. Synest det kan bli litt "anstrengt" når man prøver veldig,men det er vel sikkert forskjellig for folk. Har ikke prøvd EL-tester, men hvis det ikke går denne måneden så kan det vel ikke skade å prøve:)

Mjo, litt obs på det med anstrengt jeg også, så prøver å holde det på et litt rolig nivå. Men satser ekstra denne pp, får heller ta det litt roligere hvis det blir flere pp. Ikke så dumt med el, da vet jeg ihvertfall at den har vært, og at det er omtrent to uker til IKM. Med ustabile sykluser kan man jo være helt i villrede om tingenes tilstand enkelte ganger. (4-7 uker, hehe, tror du jeg brukte mange gravistester på 7 uker'n, eller?)

Ja akkurat sånn var det sist. Syklusen frem til jeg fikk mens 14.april var på 60 dager! Til slutt sluttet vi egentlig å gjøre noe.....ble helt opphengt i at jeg ville ha mensen og følte meg i et vakum! Tror faktisk eggløsningen kom til slutt da vi kræsjet bilen! Og den dagen orket vi selvfølgelig ingenting. Går vel an å få mens uten å ha hatt eggløsning også, gjør det ikke? Har ikke mistet troen ihvertfall så nå topper jeg formen frem mot mandag cirka:)men nå tar jeg kveld....ha det bra.

Annonse

Ja akkurat sånn var det sist. Syklusen frem til jeg fikk mens 14.april var på 60 dager! Til slutt sluttet vi egentlig å gjøre noe.....ble helt opphengt i at jeg ville ha mensen og følte meg i et vakum! Tror faktisk eggløsningen kom til slutt da vi kræsjet bilen! Og den dagen orket vi selvfølgelig ingenting. Går vel an å få mens uten å ha hatt eggløsning også, gjør det ikke? Har ikke mistet troen ihvertfall så nå topper jeg formen frem mot mandag cirka:)men nå tar jeg kveld....ha det bra.

Dere som driver med EL-testing: jeg hadde veeldig lang syklus sist. Må man da ha flere tester hver syklus? Er det sånn at man bruker en sånn type gravi-testpinne opp igjen flere ganger? Ellers satser jeg på EL i morgen ca, men har ikke merket noe EL-slim. Får vel bare stå på i ukene fremover;)

Hei!! Da tror jeg at jeg begynner å nærme meg el, har testa i 5 dager nå, men strek nr 2 har vært svak hele tiden. MEn idag var den sterkere, så da kan jeg vel anta at el er på tur ihvertfall... Uansett, skal hoppe til køys med mannen når jeg kommer hjem ikveld for sikkerhetsskyld. Og så blir det 2 lange uker med venting etterpå...guri, hvordan skal det gå med tålmodigheta mi... Hvordan er det med dere andre, funnet el? Klem :o)

Hei uke 20-jenter!! Måtte langt ned for å hente denne tråden nå. Hvordan står d til med el og sengekos hos dere? Jeg tror jeg har hatt idag, fikk ganske sterke streker på testen i dag mårres. Så da er det bare ventinga som gjenstår. Satser på at det klaffer for oss alle =)

Tjoho! Nå er el over for denne mnd så nå er det bare å tvinne tommeltotter og vente på alle symptomene som kommer ramlende over kroppen...forhåpentligvis! Har blitt sengekos annen hver dag fom. torsdag, så krysser fingrene for at det holder. JEG ER SÅ SPENT!!!! Lykke lykke til alle sammen, håper vi får babyspirer i bøtter og spann!

Har hatt rotete syklus men i forhold til 32-dagers så satser vi på EL denne uka en gang. Sengekos lørdag og i dag og så prøve torsdag neste. Ikke alltid fysisk mulig å få til oftere:)hehe. Tar det litt som det kommer. Har ikke merket EL-slim heller så vi får ta det litt som det kommer. Håper på EL en av de neste dagene og spire!!!

Må bare si at når det gjelder forum, så må dette være et av de beste her på bim. Er inne og leser litt på 1.trim og der er det kjempemye skittslenging og krangling. Orker ikke å gå inn der nesten. Det er mye bedre stemning her. Kanskje folk er litt mer ydmyke (og ikke anonyme) her??:)

Jeg er her i kveld..(igjen..) :P Jeg regner med å ha hatt el en gang mellom fredag og i går, men 100% sikker er jeg ikke for jeg har aldri hatt noen veldige tegn på at jeg har hatt el. Så ut ifra el-kalenderen er løpet kjørt for denne gang. Når har dere ikm egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...