Gå til innhold

JEG VIL HA MENSEN NÅÅÅÅ!!!!!

Anbefalte innlegg

hmfr...

Vil ha mensen så jeg har en grunn til å ha vondt i magen min....Kvalm er jeg også...Gravid er jeg IKKE...=o(

Måtte bare få ut litt.....Blir jo frustrert her jo...Skitt...det er vondt...

Fortsetter under...

Sånn ellers så føler jeg meg absolutt bedre...=o)

Men har ja så mange rare symptomer...har vond mage, vond/støl korsrygg e3r små kvalm for det meste, selv etter å ha spist, vanskelig å ligge på magen, som om jeg ligger på noe,,,hehe bortsett fra magen da...hehe..Kjenner ut som om mensen skal komme men kommer ikke...Har ikke ømme pupper så det er jo bra...haha...

Men humøret har snudd seg igjen da=o) DET er jeg glad for...=oD

Hva med deg??

ja det synes jeg du skal...

Alle stemmer for å få mensen nå...

hehe er jo egentlig bare på dag 30 da...så om jeg ikke får mensen om 4 dager (det er det elngste jeg har gått før jeg fikk mensen) så får jeg dra til legen...

Hva skal du gjøre hos legen såfall? de fleste leger gjør ingenting før du har gått 3mnd uten, hvertfall min erfaring.... stresser du med det, holder den seg bare unna, så slapp av og tenk på at den kommer :o)

Annonse

Og jeg vil ha mensen! *haha*

Er visst en hel gjeng her inne vi nå, som venter! ;o)

Jeg er på dag 31, men det er jo første mnd uten pillene, så jeg får vel en lang syklus. Kunne ønske syklusen min var på 28 dager, sånn den var på pilla.

Vi hoppa av i svingen noen ganger litt før EL, men det ble nok ikke noe spire av det! *hihi*

Jaja, vi får bare vente og vente vi da! Holde hverandre oppdatert da ihvertfall! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...