Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Vi trenger en bilstol til bil nr 2 og ser det er mye brukt tilsalgs på nett.Hadde dere hatt betenkeligheter med å kjøpe brukt?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Ja, mulig jeg er sær, overbeskyttende og alt det der, men jeg ville ikke ha kjøpt bilstol brukt over nettet. Hadde det vært av noen bekjente/familie som jeg visste jeg kunne stole på mht setets "historikk", så kanskje... Er ikke veldig store "trykker" setene skal ha før de egentlig bør kasseres. Ikke vet man noe om hvordan de er oppbevart heller.. For meg så er i allefall det en liten pris å betale at jeg kjøper et helt nytt sete og føler at det kanskje er bittelitt tryggere enn å kjøpe brukt...
mammmamia ** Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Enig med Anonym egentlig... Så lenge jeg overhodet ikke kjenner til de som selger, og ikke vet historien til setet hadde jeg nok ikke turt det... Kan dere ikke kjøpe sete på salg? Britax Two Way Elite f.eks. er jo på salg på Barnas Hus nå, sjekk også www.storkene.no for stadige tilbud..! :-)
Gjest Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Jeg hadde ikke kjøpt bilsete av fremmede. Du har ikke noen som helst garanti for at setet er uskadet. Men internt i familien bruker vi bilsetene etter tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå