Gå til innhold

Lettet og glad etter ul :o)

Gjest

Anbefalte innlegg

Har vært på ul i dag og plutselig rykket fram en liten uke til 13+3... Og der var det jammen meg liv! Knerten fekta med armer og bein og turna rundt. Helt fantastisk å se. Nakkefolden er målt, og sammen med formen på neseben og hodet (+helheten generelt) så ikke legen noen grunn til å følge opp med blodprøve eller fostervannsprøve. Er "bare" 36 når bebisen kommer så jeg får ikke aut. tilbud om duotest. Nå kan vi endelig fortelle det til fler enn de aller nærmeste også. Det er jo så stas, hurra!!

Fortsetter under...

Så deilig! Jeg er fortsatt 36 jeg også når lille klumpen kommer, så jeg har ikke vært på UL enda jeg. Skal til onsdag 2. mai og da er jeg 18+4 etter mine beregninger da. Lurer på hva som blir terminen de setter, men lurer mest på om alt er bra. Grusomt spennende! Det må være deilig å se nurket og at alt ser bra ut! Hurra for deg!

Ja, det var så deilig. Tror jeg har bekymret meg mer enn jeg har vært klar over. Føler bare en enorm lettelse nå. Mannen min også. Han var veldig glad for at han var med. Ble litt mer virkelig for han også. Var uheldig med en graviditet i nov. så det har nok ligget i bakhodet. Ikke turt å slippe gleden helt løs før nå. Lykke til 2. mai. Da kan du jo se kjønnet også dersom du vil vite det... Hurra for oss!

Det høres ut som du har hatt en fin opplevelse. Så spennende å se at det er så mye liv og aktivitet.

Jeg skal selv på ultralyd om 2 uker når jeg er 12+4 i forbindelse med duotest. Er veldig spent. Jeg hadde som deg et svangerskap i høst som også sluttet uheldig i november, var da i uke 18.

Kunne du se kjønnet så tidlig?

Jammen så vi kjønn! ;o) Men hvilket var det værre med sa legen. Jeg trodde det måtte være en gutt for h*n hadde en stor "dings" mellom bena, men legen sa at "jentegreiene" også var store og hovne på denne tiden, så hun ville ikke si noe. Men jeg har guttefølelse...

Lykke til med ul om 2 uker. Regn med at du får se en frisk og aktiv krabat! Krysser fingrene for deg.

Ja det er deilig å se at der er liv og at alt ser fint ut!

Vi holdt også igjen til etter en UL i uke 13, etter at vi mistet i uke 16 i sommer. Nå har vi også sett han på UL i uke 18 - da var alt bra, men han var litt sjenert og lå med ryggen mot oss hele tiden ;-)

Jeg skal på doppler us neste uke for å sjekke blodgjennomstrømmingen i livmoren, og da får vi se om han vil vise seg mer frem! (tror det er en gutt, men....)

Lykke til videre!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...