Gå til innhold

Trenger deres hjelp: CB digital eggløsningstest...

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg går og venter på eggløsning som ser ut til å ikke komme denne måneden.... Men jeg håper fremdeles, og lurer på når jeg tar eggløsningstest og den ikke slår ut positivt - går det an å "lese" av på testpinnen hvorvidt el er på vei eller ikke? Jeg synes nemlig at i begynnelsen da jeg testet denne pp, var det helt klart bare 1 strek - og nå i dag er det en klar strek og en mindre klar... Kan det tyde på at el er på vei, tro?

Takker og bukker for svar :-)

Fortsetter under...

Hei

Du skal ta eggløsningstest ca på dag 14 i syklusen (kommer ann på hvor lang syklus du har) men sånn ca 14 dager før du vanligvis får mensen. det står vel noe om dette ¨på pakningsvedlegget også.

Jeg bruker strimlene for å se når de blir sterkest (jeg har aldri opplevd at de har vært like sterke som kontrollstreken) og når streken er tydelig begynner jeg med de digitale. jeg tester på kvelden helt til de digitale blir positive. Men jeg bruker de bare når strimelen har tydelige streker fordi di digitale er så dyre.

Det at streken på billigtester blir sterkere for hver dag, kan tyde på at el er på vei ja.

lykke til

Hei:)

De digitale el-testene viser vel ett egg dersom man har el. og bare en sånn "halv bue og ikke noe egg" dersom man ikke har el. Når man tar pinnen ut av den beholderen, og dersom det viser to streker på pinnen, er dette ikke noe indikasjon på at man har el. Jeg tror heller ikke de digitale viser hvorvidt el. er på vei, men kan jo likevel hende at du bare ikke tester på riktig tid på døgnet.

Men jeg er ingen ekspert, altså, det er bare slik jeg har skjønt det;)

Jeg bruker CB digitale tester. I forrige uke vistes en svak strek ved siden av en sterk strek på den brukte pinnen jeg tok ut. I helga fant jeg el med den (hele egget vistes i displayet), og når jeg tok ut testpinnen så var de to strekene like sterke. Om dette var tilfeldig vet jeg jo ikke men....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...