Gå til innhold

Trenger litt hjelp her..

Anbefalte innlegg

Jeg hører egentlig til på mannen ikke klar/snart klar forumene, men får lite respons der.. Prøvde tilogmed på skravlesiden i går, men fikk ikke noe svar der heller, så da er dere mitt siste håp. hehe :)

Jeg går på p-pillene loette, og har gjort dette i over 6 måneder. De har funket kjempe fint, ikke noen bivirkninger eller mensensmerter. Men i forrige uke fikk jeg plutselig veldig mensensmerter og vondt i korsryggen. Det kommer og går litt, samme som med kvalmen min. :/

Har ikke hadd det slik før.. Ellers kjennes det ikke ut som at mensen skal komme heller. Syntes det er så rart. Har ikm i dag. Tok en test i stad, bare for å være sikker, men den var negativ. Typisk at det skal bli noe surr nå, siden dette var siste brettet før pille stopp..

Sorry for at dette ble langt, men håper noen kan hjelpe meg her....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9086656-trenger-litt-hjelp-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg gikk også på loette men hadde ingen problemer. Dersom du har gått på loette og ikke hoppet over noen piller så er vel sannsynligheten for at du ikke er gravid 99 komma et eller annet prosent.

Grunnen til at du ikke får så mye respons er mest sannsynlig at alt du gir er diverse tegn du kjenner på kroppen din og det er så individuelt hvordan kroppene våre er. Dersom ingen som leser det kjenner seg spesielt igjen blir det dårlig med svar.

Lykke til når du kommer i gang med prøvingen ;)

Eneste jeg ikke skjønner er hvis det er en bivirkning, hvorfor har jeg ikke merket noe til det før.. Bivirkninger pleier jo å komme imellom 1-3 måneder.. ihvertfall etter det jeg har hørt. men men.. Er sikkert bare det.. Har glemt piller, men har gjort det før og, uten at det har hendt noe.. Er ikke så farlig hvis det skulle ha hendt noe heller. hehe.. Jeg skal jo slutte på pillene nå så. Bare mensen kan komme.

Takker for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...