Gå til innhold

I morgen starter jeg med Reductil


F-mor

Anbefalte innlegg

Jer er så spent, føler at dette er min tjanse til å bli slank. Er 158cm og 75kg. Drømmer om å gå ned til 60kg. Skal prøve i 6uker til å begynne med. Er så spent på alt!

Dere som har gått på det selv må gjerne fortelle meg ALT:-) Vet at det ikke er alle som blir hjelp av reductil, men jeg er nå posetiv før det negative er bevist:-) Gleder meg, gleder meg!!

Tips og råd mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe... så svaret du fikk på skravle og skjønner jo at dette er rette stedet å være :o)

 

Kopierer derfor svaret mitt derfra og hit....

 

"Hehe... så artig. Det skal jeg også :o)

 

Jeg har brukt opp en mnd. fra før, men jeg klarte ikke å huske å ta de hver dag derfor funket det ikke så supert...

Nå er det faktisk ingen bukser i skapet som passer lenger, så etter å ha fått bekreftet i dag at jeg ikke var gravid (thank God) så skal jeg gå på med godt mot fra i morgen av... :o)

 

Jeg har enda lenger lerret å bleke enn deg da..... tror jeg må ned noe sånt som 20 kg. hvis jeg skal bli ganske fornøyd....tja kanskje til og med 25 kg...

 

Jeg lover å heie på deg hvis du heier på meg.... ;o)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har jo også svart deg på skravle, men svarer deg her og:)

Jeg har gått på reductil i snart halvannen uke og dette funker helt supert for meg...mest fordi jeg ikke føler meg sulten! Gikk ned 2 kg første uka og fikk de siste cm som trengtes på buksene før fødselen. Koste meg på bursdag i helgen og strammer inn nå igjen...:)

 

Jeg skal ned ca 10 kg først og så jobber jeg meg videre derfra...er ok å ha et lite delmål som man kan stoppe opp ved og evaluere igjen. Synes at reductil er genialt fordi jeg slipper å gå rundt og være sulten..magesekken skrumper jo hele tiden...så jeg orker jo mindre og mindre mat. Er heller ikke noe søtfysen (har aldri slitt så veldig med det da..)

 

Jeg veier meg på lørdager..så vi kan godt lage en veietråd hvis du vil? Følge hverandre litt på veien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært supert jenter!!! Kanskje vi kan kalle oss for noe. Hadde vært supert med litt oppmutring og deling av erfaringer underveis:-)

Nå ble jeg glad alså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.... forslag til navn da..hehe.. ??

 

Jeg er gjerne med på en veiedag på lørdager jeg.... skal forresten blåse støvet av ergometer'n min i kveld.... 20 min skal det nok bli. Det vet jeg fra tidligere at er effektivt for meg.... Får bli flinkere til å bruke skrittelleren også... er det ikke ca 10 000 skritt om dagen som er "bra" da..??

 

Ok... vi holder kontakten her inne da...? Jeg vet at jeg vil komme til å trenge litt støtte...hehe.. er en litt svak type skjønner du. Lett for å svikte mine gode intensjoner.. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter...

Jeg har gått på reductil i halvannen uke snart og i min første uke gikk jeg ned 2,8 kg. Supert og jeg slet ikke engang for å få det til ;)

Vil bare nevne at det er opprettet en gruppe som heter Reductil Jentene vår/sommer, hvor vi oppdaterer og heier hverandre frem.

Dere er mer enn hjertelig velkommne!!!

 

Stå på og lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje greit å starte nye tråder for hver uke...? Ellers blir tråden veldig lang...og går ned...og så kalle det noe med veiing sånn at folk skjønner hva det er:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg begynner på reductil i morgen jeg også! Er sååå spent!! Har allerede gode vaner, så håper dette kan hjelpe meg..stått stille siden jul..vil ned til 65 kg jeg da..er 79 nå! kan jeg lbi med i klubben??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan bli med i klubben! Da heter vi sommerslankerne og så veier vi oss på lørdager:) Flotte greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne bli med også:) Var hos legen idag , og da fikk reductil...... Jeg klarte ikke vente så jeg puttet i meg første tablette i dag. Vil gjerne være med å veie meg lørdager.. Min vekt i dag var 87,8kg og jeg er 178 cm. Vil gjerne ned 10-15 kg.... Lever i håpet om å få det til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...