Gå til innhold

Annengangs fødende?????++

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

I september erdet 9 år siden jeg fødte. Jeg føler meg også som førstegangsfødende nå :) Har glemt det meste. I tillegg er jeg i en annen situasjon nå der jeg ikke kan regler og greier for fødselspermisjon og slike ting

Første fødsel var et mareritt der alt gikk til h.... nesten. Håper ikke denne blir slik også.

Sier de ikke at om det er ca 6 år mellom hver fødsel, så blir man igjen beregnet som førtegangsfødende?

15 måneder siden sist jeg fødte, så jeg føler at jeg husker svangerskap og barseltid ganske godt fortsatt, men alle svangerskap, fødsler og babyer er jo forskjellige, så jeg regner med at jeg kan få meg noen overraskelser allikevel.

Men jeg vet med meg selv at når veene er godt i gang kommer jeg nok til å forbanne meg selv litt for at jeg ikke husket akkurat den biten godt nok til å unngå å skulle gjøre det igjen ;-)

Er rart hvordan man glemmer smertene, og hvor fort! Husker jeg lå etter fødselen, sliten og lykkelig, og jordmor skulle sy noen få sting. Hun satte lokalbedøvelse, og jeg utbrøt; "Au, det stikker!" He he, og da hadde jeg akkurat pressa ut en STOR gutt etter å ha blitt igangsatt, uten å klage eller sutre. Men det bittelille stikket klagde jeg over :-D Da så hun bare rart på meg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...