Gå til innhold

hei testing uke 17 jenter,hva skjer???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har IKM i dag... foreløpig ingen TR, men kjennes ut som at den kommer hvert øyeblikk hele tiden... regner med i kveld, pleier å komme på kvelden... er det ikke skjedd noe i løpet av natten, tester jeg i morgen tidlig....

Gratulerer til deg.... strek er strek, sier de :-)

HEi!

Her ser det ut som om tanta kom i dag - 5-6 dager før den skulle!! Ser ikke ut som om kroppen er helt i gjenge igjen allikevel. Ja, ja, det er vel bare å gå på med krum hals mot neste pp da!

Lykke til alle dere andre her inne!

Jeg testet også svakt positivt i dag. Det sto i bruksanvisning at et kryss er positivt uansett om det er svakt! Men klarer ikke heelt å stole på det...

Liker best de digitale jeg alså. Men har de sluttet helt med de?!

Blir spennende å se hva blodprøven sier da! : )

Jeg kaster meg på denne!;)

Har ikm i dag eller imorgen. Har ikke kjent antydning til tante rød før nå i ettermiddag faktisk. Venter på å få mensen så jeg kan hoppe inn i ny pp:)

nenepus: lykke til! Jeg krysser fingrene!

Og et lykke til til dere andre også!;)

Annonse

Tror du kan beg å glede deg jeg nenepus=)

Jeg har testet svakt på alle tester, og på kryss testen nå i to dager=)

Ble litt sterkere i dag enn i går, så GRATULERER!!

Strek er strek sier de så.... (kryss også)

Kjenner til det. Jeg tørr heller ikke å juble helt enda..

Er de digitale testene gått ut? Jeg stoler mer på de jeg.

Føler alltid at disse blir svake og utydelige!

Ser på profilen din at du har testet svakt positivt godt over en uke?! Er du lenge over IKM?

jeg skal iallefall hoppe inn her i morgen uansett hva slags svar jeg får nærvøs:).

ehehe..det der må jeg hvist forandre.jeg forsto plutselig en dag at jeg hadde regnet fullstendig feil på ikm,så jeg hadde ikm søndag eller mandag:)

Annonse

Jeg venter, innbilder meg rar følelse nede i magen, og troooor jeg har IKM i morgen, men er neimen ikke sikker. I dag drakk jeg en øl, synes det er vanskelig å la være så lenge jeg ikke har bevist at jeg er gravid og jeg er i sammenhenger der det er forventet at jeg skal drikke. Til mitt forsvar tok jeg en test først (negativ) oooog jeg drakk bare en i stedet for to eller tre som jeg ville drukket ellers... Huff.

Heihei! jeg har bare hatt de svakeste strekene helt siden ikm på fredag som var.... stoler ikke på de og ringte legen. kunne komme inn med en urinprøve så kunne de teste der! "hvis det var så om-å-gjøre for meg å vite det med en gang" Litt sur dama i tlf, hun hadde vel viktigere ting å ta seg til! men jeg sa at det faktisk ER viktig for meg å slippe å lure på om jeg er gravid eller ikke!

Så jeg gru-gleder meg til å få et svar! Lykke til idag nenepus og andre prøvere! :-)

Hei, jeg har det akkurat som deg, jeg. Har IKM i dag, det kom en liten dråpe friskt blod i går morrest, og så ingenting mer. Min mens pleier å komme om morgenen da... Det kjennes som om den skal komme når som helst, men når det kjennes sånn pleier den å komme innen en time eller to - og det har den ikke gjort.

Jeg undres... venter til i morgen med å teste jeg og.

grattis!!!;) jeg går og venter på ikm fortsatt..kan komme alt mellom 35-40 dager etter sist gang..moro å vente kan dere tro.. litt uggen og puppene kjennes au-au ut..men behøver jo ikke være graviditet..men hadde vært moro da..hihi.. neg.tester til nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...