Gå til innhold

tenk at jeg kommer inn til dere.....


Tryne_ nr.3 på vei

Anbefalte innlegg

jEG ER SØREN MEG GRAVID. Jeg fikk en liten jente i desember, som legene sa, hun var ett mirakel. Vi skulle ikke klare å få barn. den lille jenten fikk vi med hjelp av hormon tabletter osv... Så vi tenkte at vi skulle hoppe rett på den igjen. Å etter 4pp er jeg altå gravid, brukte 17pp sist, jeg er helt sjokk skadet.

 

men skal jeg si dere noe morsomt. da jeg fikk jenten min hadde jeg EL den 11. april, det hadde jeg denne gangen også. Altså, jeg har samme termin som er den 4.januar(temper). men da jeg var på UL med den første så sa legene at jeg fikk termin på nyttårsaften, så det blir spennende å se denne gangen.

 

Siden jeg nesten mistet jenten min under graviditeten, er jeg lovet ekstra oppfølging. dette svangerskapet håper jeg blir bedre enn første. Lykke til alle sammen, jeg er vertfall sjokkskadet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer så mye med spira å velkommen inn hit til oss=)

moro at spira sitter så fort når man hadde regnet med å bruke lang tid=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!! GRATULERER! Må jo være ekstra artig å få det til når man sliter.

 

Lykke til fremover da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha alle sammen. jeg føler jeg er i en bobble akkuratt nå. Vi kuttet ut prevensjon fra starten av pga problemene vi hadde med å få meg gravid. Å her sitter jeg å vi har klart det på egen hånd. Vi skulle til og med på prøverør første gang, men ikke da en gang var det sikkert av vi kom til å klare det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...