Gå til innhold

VET DERE HVAAAAAAAAAAAAA,.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

jEG ER SØREN MEG GRAVID. Jeg fikk en liten jente i desember, som legene sa, hun var ett mirakel. Vi skulle ikke klare å få barn. den lille jenten fikk vi med hjelp av hormon tabletter osv... Så vi tenkte at vi skulle hoppe rett på den igjen. Å etter 4pp er jeg altå gravid, brukte 17pp sist, jeg er helt sjokk skadet.

men skal jeg si dere noe morsomt. da jeg fikk jenten min hadde jeg EL den 11. april, det hadde jeg denne gangen også. Altså, jeg har samme termin som er den 4.januar(temper). men da jeg var på UL med den første så sa legene at jeg fikk termin på nyttårsaften, så det blir spennende å se denne gangen.

Siden jeg nesten mistet jenten min under graviditeten, er jeg lovet ekstra oppfølging. dette svangerskapet håper jeg blir bedre enn første. Lykke til alle sammen, jeg er vertfall sjokkskadet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Woooow!!! Så vanvittig herlig!

Må jo være heeeelt fantastisk å bli gravid så fort uten hjelp når dere først fikk beskjed om at dere ikke kunne få på egen hånd.

GRATULERER så MYYYYYYYYYYYYYYYYYE!!!!

Og lykke til! : )

Skrevet

Gratulerer masse, morro:-) Ønsker deg masse lykke til.

Skrevet

Gratulerer så mye! Så kjekt å høre slike historier!:)

Lykke til videre:)

Skrevet

Fantastisk!!! Gratulerer så mye!!!

Skrevet

Gratulerer så mye Lulla!!!

så utrolig koselig!!

enda ett mirakel,dere må være sååå glade:-)

masse lykke til!

Skrevet

Tusen takk dollypopp. dette viser at ingenting er sikkert før det motsatte er bevist. Selv om du sliter nå, så kan det være du får mange barn. jeg er helt sjokket i dag. Våknet med en rar følelse av at jeg var gravid, det rare er at jeg ikke har noen symptom. Nå håper jeg at det blir en spire på deg snart, er trist når alle andre får oppleve det

Skrevet

det kan du si,det er faktisk håp for alle!

det ser bare litt mørkt ut innimellom...

er så glad på dine vegen:-)

har sendt deg en pm

Skrevet

GRATULERER KJEMPEMYE!! :-)))

Du er kjempeheldig som klarte det så raskt denne gangen!!

Mange lykkeønskninger fra meg :)

Skrevet

Grattulerer så utrolig mye, kose deg masse med svangeskapet ditt nå da;)

Skrevet

En helt utrolig historie! Gratulerer så mye!:)

Skrevet

Ojjj, så koselig. Masse lykke til med voksende mage. Håper spiren din klorer seg godt fast :) Gratulerer så mye!

Skrevet

Så gøy!

Masse lykke til. Så gøy når vitenskapen tar feil ;-)

Skrevet

Herlig herlig. Gratulerer så MYE! Lykke til videre... klemmer fra meg

Skrevet

Oj oj oj dette var mange mirakler på kort tid :o) Så fantastisk for dere!!! Håper du får et greit svangerskap, siden du har en liten en å passe på denne gang også!

Ønsker dere all lykke på veien til to tette :o)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.................GRAULERER SÅÅÅ MASSE:) SÅ HELDIG DERE ER:) KOS DEG MED DEN VOKSENDE MAGEN:)

STOR KLEM:)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Håper du får et fint svangerskap!!!!!!!

Skrevet

congratulations=)

Skrevet

jeg sier bare WOW ..hehe

Dette er skjønnt!

kos dere med graviditeten ;)

klem

Skrevet

Takk skal dere ha alle sammen. jeg føler jeg er i en bobble akkuratt nå. Vu kuttet ut prevensjon fra starten av pga problemene vi hadde med å få meg gravid. Å her sitter jeg å vi har klart det på egen hånd. Vi skulle til og med på prøverør første gang, men ikke da en gang var det sikkert av vi kom til å klare det.

Så nå har jeg sjønnt det. Selv om det tar lang tid å bli gravid, så er det ikke dermed sagt at vi ikke kan få. Lykke til alle sammen. Nå håper jeg på spire på hele gjengen, spesiellt alle som har prøvd lenge, for jeg vet hvor grusom det er

Skrevet

ååååh gratulerer så masse=D=D=D

lykke til med spiren din og den voksende magen=)

Skrevet

Sender masse gratulasjoner:-) Send over litt babystøv til oss prøvere også :-) Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...