Gå til innhold

VET DERE HVAAAAAAAAAAAAA,.......

Anbefalte innlegg

jEG ER SØREN MEG GRAVID. Jeg fikk en liten jente i desember, som legene sa, hun var ett mirakel. Vi skulle ikke klare å få barn. den lille jenten fikk vi med hjelp av hormon tabletter osv... Så vi tenkte at vi skulle hoppe rett på den igjen. Å etter 4pp er jeg altå gravid, brukte 17pp sist, jeg er helt sjokk skadet.

men skal jeg si dere noe morsomt. da jeg fikk jenten min hadde jeg EL den 11. april, det hadde jeg denne gangen også. Altså, jeg har samme termin som er den 4.januar(temper). men da jeg var på UL med den første så sa legene at jeg fikk termin på nyttårsaften, så det blir spennende å se denne gangen.

Siden jeg nesten mistet jenten min under graviditeten, er jeg lovet ekstra oppfølging. dette svangerskapet håper jeg blir bedre enn første. Lykke til alle sammen, jeg er vertfall sjokkskadet

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9085973-vet-dere-hvaaaaaaaaaaaaa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk dollypopp. dette viser at ingenting er sikkert før det motsatte er bevist. Selv om du sliter nå, så kan det være du får mange barn. jeg er helt sjokket i dag. Våknet med en rar følelse av at jeg var gravid, det rare er at jeg ikke har noen symptom. Nå håper jeg at det blir en spire på deg snart, er trist når alle andre får oppleve det

Annonse

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.................GRAULERER SÅÅÅ MASSE:) SÅ HELDIG DERE ER:) KOS DEG MED DEN VOKSENDE MAGEN:)

STOR KLEM:)

Takk skal dere ha alle sammen. jeg føler jeg er i en bobble akkuratt nå. Vu kuttet ut prevensjon fra starten av pga problemene vi hadde med å få meg gravid. Å her sitter jeg å vi har klart det på egen hånd. Vi skulle til og med på prøverør første gang, men ikke da en gang var det sikkert av vi kom til å klare det.

Så nå har jeg sjønnt det. Selv om det tar lang tid å bli gravid, så er det ikke dermed sagt at vi ikke kan få. Lykke til alle sammen. Nå håper jeg på spire på hele gjengen, spesiellt alle som har prøvd lenge, for jeg vet hvor grusom det er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...