Gå til innhold

November: Er dere mye ute sammen barnet deres ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er ute og triller stort sett hver dag. Har egentlig planer om å ta en tur i bæresæla, men det blir stort sett bare med tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ute og går tur hver dag. Blir som oftest i bæreselen (har ergo bæresele så da kan vi bruke den så lenge vi vil om gangen siden den ikke belaster ryggen på småen), men hender vi bruker vognen innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver også å komme meg ut litt hver dag. Det blir for det meste vogn, men de dagene da det var fint vær for en stund siden var jeg ute endel med han bare på armen! ( satt litt på en benk på lekeplassen under leiligheten, spaserte bort til en nabo og sånne ting)

 

Ellers så bor vi så nærme butikken at jeg har hatt han med et par ganger dit i bæreselen.

 

Det er så deilig nå som han begynner å bli litt større ( og det blir varmere i været). Er herlig å bare kunne ta han under armen og lufte seg litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute hver dag og bruker da vogn stort sett. En sjelden gang brukt bæresele, men blir nok mer av det etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, vi har vært alt for lite ute, har så dårlig samvittighet.. Men får skylde på været, det har vært guffent i det siste. Så er det så vanskelig å ha henne ute på verandaen i vogna - med tanke på at vi bor i 2. etg, slitsomt å bære vogna opp og ned trappa. Men nå ser det ut som været blir fint framover, vi har blitt enige om å ta en trilletur hver dag før frokost!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...