Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Jeg hadde IKM i går, pleier å være ganske presis så dette gir håp til et ønskende hjerte... Trodde ikke jeg hadde hatt EL denne måneden, men var hos gun i går og det hadde jeg hatt. Testet negativt 2 dager før IKM, og nå har jeg ikke flere tester... grrrrrrrrr... Testoman som jeg er er jeg overrasket at jeg ikke har løpt til apoteket enda, men har brukt X antall kroner på negative tester, så jeg har bestemt meg for å vente på billigtestene. Bestilte på søndag så håper å få de i morgen.. Dette er litt for spennede Ps har forøvrig ingen symtomer bortsett fra mens-smerter så jeg prøver å være realistist. Andre som er over IKM?? Klem
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 hallo! så spennende da!!heier på deg!! hadde ikmn i går,men testet neg i dag,så tanta er vel rett rundt hjørnet. håper egentlig hun kommer så fort som bare det,skal igang med forsøk,så.... krysser for deg;-)
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 24. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2007 Takk for det ..og jeg krysser for deg, så lenge tanta ikke har kommet er det fortsatt håp sier nå bare jeg!! Klem fra meg
nenepus Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Hei.Jeg hadde ikm for omtrent 3 dager siden tror jeg
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 jepp samme her,3-4 dager over.Kjenner heller ingen symt.Tar en test på slutten av uka om ikke tr dukker opp.Fant ikke el jeg heller så håpet er ikke stort men får bare vente og se.Lykke til til dere andre.Og Dollypop: skjønner hvordan du har det!
Kiwien Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Ja, er 7 dager over tiden nå. Men, har fått tre negative tester allerede!! Er det flere som har opplevd det?
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 24. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2007 Hei Kiwien kanskje EL kom senere enn forventet? Hvis du har regelmessige sykluser er det litt rart ja... Jeg har også hatt nogenlunde stabile syklusen, men denne måneden fant jeg ikke EL verken med tester eller temp, så antageligvis har jeg hatt den en uke eller noe sånt over, men vet ikke sikkert. dette blir spennede tider Lykke til alle sammen
rmm9 Skrevet 24. april 2007 #8 Skrevet 24. april 2007 Jeg har også regelmessige sykluser. Fant EL denne måneden, men har enda ikke fått tr. Har IKM i går eller i dag. Har noen ubeskrivelig vonde menssmerter nå, og fy å fy så vondt eg har i ryggen! Håper det er av en GOD grunn! Lykke til jenter! Håper dere alle er super gravide!
gullfunn Skrevet 24. april 2007 #9 Skrevet 24. april 2007 Hei Miss_X1974 Så bra at du har hatt eggløsning selv om eggløsningstesten ikke slo ut. Vi hadde det jo likt slo ikke ut på meg heller, men legen sa at jeg hadde hatt eggløsning med minst tre egg. Hadde ikm i går, negativ test med morgenurin på ikm dag. Sukk og stønn. Har ikke våget å teste i dag. Men er kjempe kvalm, ømme pupper og kjempe store mens liknende smerter. Tørr ikke tro jeg er gravid siden ingen pos test. Lykke til håper det blir positiv test på deg når du tørr å teste.
mai_med_gulljenta! Skrevet 24. april 2007 #10 Skrevet 24. april 2007 6 dager siden jeg skulle hatt mensen, tok en test dagen jeg ventet mensen men den va negativ... ikke testet siden! får vel ta en test til helgen om ikke mensen har kommet! Puppene mine e tunge, vonde å blodårene viser over allt men vet ikke hva jeg skal tro??? Har masse mens smerter å, sånn jeg tror jeg får den hele tiden! Lykke til alle smmen:)
gullfunn Skrevet 24. april 2007 #11 Skrevet 24. april 2007 Hei mai_med mars prinsesse Vi får krysse fingrene:D
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 24. april 2007 #12 Skrevet 24. april 2007 Jeg skulle hatt tidlig på morgenen den 23:P Den kom helt på timingen forrige gang da.. Så håper jeg og:) Håper alle dere andre er gravide nå...så vi får hoppe oss i babyshopping og navnetenking ;P;P klem
Kiwien Skrevet 25. april 2007 #13 Skrevet 25. april 2007 Hei hei Miss X. Jeg pleier å ha regelmessige sykluser, men, mulig kroppen bestemte seg for å tulle seg nå. Jeg vet når jeg hadde EL, men, må mensen komme ca 14 dager etter? Kan ikke mensen komme senere enn forventet selv om EL var når jeg forventet den? Jeg har skrevet ett innlegg her tidligere (i går), om det å ha Graves. (høyt stoffskiftet). Jeg har hatt det i tre mnd, og dette er den eneste mnd mensen ikke har kommet når den skal. Var hos legen i dag med urinprøve, den var negativ, så må vente til i morgen på svar på blodprøven. Nervepirrende ja!! Har ingen tegn til mensen i det hele tatt, men, mye som peker på at jeg er gravid. Bortsett fra positiv test. Håper alle sammen får positiv test!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå