Lille persille 1.gang Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Hei! Tenkte jeg skulle prøve å komme...jobber til halv fem, og må rekke litt først, men prøver å komme til seks. Sees da!
oktoberjentene;) Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Jeg kommer ikke denne gangen.. men sees neste gang ;o) kos dere... Siri
ia & Oliver Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Han har ikke tenkt seg ut så jeg er sikkert i "barn i magen" kategori imorgen også jeg, så kommer sikkert jeg :-) håper egentlig ikke det nå snart men... Han liker tilværelsen som huleboer i magen min skjønner jeg :-)
mamma&mikkel Skrevet 25. april 2007 #8 Skrevet 25. april 2007 Jeg kommer om jeg rekker det...Samboeren min jobber sent, så jeg må nok vente til han kommer å ser etter Herman, så det er mulig jeg kommer litt sent:)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 25. april 2007 #9 Skrevet 25. april 2007 Jeg kan ikke, men kan ringe og bestille bord for dere=) Må slappe av litt... vært å operert idag nemlig... Bestiller bord jeg da!! Klem
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 25. april 2007 #10 Skrevet 25. april 2007 Bord er bestillt til dere:) Kose dere MASSE!!!!
Line Lavendel Skrevet 25. april 2007 #11 Skrevet 25. april 2007 Jeg kommer ikke alikevel... hadde glemt en annen avtale jeg :s Men regner med å komme neste gang!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå