Gå til innhold

November: hmm... har dere tenkt over at...


Gjest

Anbefalte innlegg

når dere ser på de vitale målene på de små hjerteknuserne våre så bli disse målene også veldig påvirket av målene til oss foreldre?.... Altså for meg som er 1,72 og med en bf på en eller to cm høyere så regner jeg med at Malaika ikke vil bli den høyeste jenta i gaten liksom. Og nå ligger hun nøyaktig på 50%percentilen hele veien, og kommer sikkert heller til å krype under om det forandrer seg enn å gå over.

 

Men seff så er det noen som ikke følger det alltid da. Er selv mye høyere enn begge mine foreldre :o)

Min 17 år gamle datter er 1,70, og bf hennes er vel et eller annet sted rundt 1,80 tror jeg...

 

Er veldig morsomt å se hvordan de vokser til. Yngstegutten min var f.eks 4570 og 52 cm da han ble født. Men etter det har han holdt seg på litt i underkant av gjennomsnittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PÅ de to eldste mine har det liksom holdt seg i den banen de var da de ble født. Eldstemann var 3950 og 51 cm. Nå er han 12 år - 1,70 og veier rundt 50 kg. Mellomsten var prematur 6 uker, 2200 g og 44 cm. De regnte medd at han ville vært rundt 3,5 til termin. Han er 7 år, 1,28 cm og 28 kg.

Blir spennende å se hvordan det blir med Selma her, for hun var jo litt under gjennomsnittet ved fødsel.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...