Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser at dere som er lesbiske mødre i oslo har treff.Høres kjempe koselig ut.Er det noen fra Rogaland,helst Stavanger eller Sandnes området som føler for det samme.Hadde vært topp.

Skrevet

Hei!

Vi holder til i Stavanger. Har termin i september og det hadde vært kjempe gøy med barselgruppe.

Skrevet

Er gjerne med i en "fremtidig" barselgruppe når jeg blir gravid. Om ikke nødvendigvis en barselgruppe, så kanskje en lekegruppe eller bare treff for å danne et nettverk for ongene å se andre barn som har blitt til på samme måte.

Skrevet

Topp at noen er interessert.Har ein liten gutt på 5mnd og nå tarte me på igjen slik at han skal få ein søster eller bror.Vi bor på nærbø,men det er jo ikkje langt til stavanger.E ikkje noe god til å organisere slike ting jeg..

Skrevet

Hei, hvis dere får til å starte en gruppe hadde det vært fint om dere skrev ut til [email protected] om det.

Det er en forening med en mailingliste med ca 170 lesbiske kvinner med barn eller i "barneplanleggings/produksjonsfasen". Det er jo mulig at det er fler der som har lyst å være med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...