*K75* Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 For en tid tilbake skrev jeg innlegg her og ba om synspunkter ang. firedagers tur til London med ny jobb. Mini er akkurat ett år på turtidspunktet og jeg har vært veldig usikker på hva jeg skulle gjøre. Konklusjonen ble at jeg ikke drar. Vi ammer fortsatt tre ganger i døgnet, og turen er om 14 dager. Jeg vil ikke risikere ammingen bare for at jeg skal lufte meg. Dessuten synes jeg fire dager er lenge. (Jeg har ikke vært borte fra storesøster på 3 år så lenge en gang...) Poenget er at jeg føler meg som Verdens Største Hønemor! Jeg hører om andre mammaer med yngre barn som reiser på firedagers jentetur til Barcelona o.l. Hittil har få skjønt noe særlig av valget mitt. Er jeg helt tussete..?
snull Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Det er mulig du er litt tussete ja...,men isåfall er vi to da ;-) hehe....
Hoppetussa Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Vi er så forskjellige! Jeg har hele tiden vært sjokkert over min svigerinne som har ei datter som er to mnd eldre enn vår datter, hun har vært på Danmarkstur to ganger(nå er hun 10 mnd), og støtt og stadig ute på byen, og på handleturer alene. Jeg drar alltid med meg snuppa, jeg. Men godt vi er forskjellige! Jeg hadde også droppet turen, er ganske hjemmekjær av meg.
mammaentiltrulte Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 skjønner deg veldig godt. er skikkelig hønemor selv. har mange venninner som er skuffet over at jeg ikke vil væer med ut på fest eller på jentekveld uten baby. men har fullammet inntil for tre uker siden og ammer forstatt inntil fire ganger per natt og da er det ikke mye morro å skulle gi flaske og pumpe seg hele tiden. jeg er litt sær da siden jeg er litt redd for at tulla ikke skal ta puppen om hun får for mye flaske. så har bare fått tre ganger på nesten 7 mnd. også vil jeg helst at hun ikke skal ha mme. så har gitt henne pumpet mm.
*K75* Skrevet 25. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2007 Godt å høre jeg ikke er helt alene! Ang. flaske og brystvegring, vil jeg bare si at datteren min fikk flaske med mm noen ganger da hun var rundt 2 mnd. Det angret jeg skikkelig på... Men etter noen dager med puppestreik, gråt og tenners gnissel gikk det fin-fint igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå