Gå til innhold

Januar 2008 klubben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg testet positivt i går :-) Er så spent, redd og glad på en gang. Har spontanabortert 2 ganger tidligere (2005/2006), så nå krysser vi fingrene. Min foreløpige termin er 1 januar 2008, andre som har termin i januar?? Når blir Januar 2008 klubben opprettet?

Skrevet

hehe... ja,såg det ikke var noe termin klubb for dere. den bør jo komme opp snart. er jo nå januar babyene viser positiv på testene ;)

den kommer nok. lykke til hvertfall :) håper alt går bra. har mistet jeg og,men ser mye lysere på d denne gang :))

Skrevet

hei hei ja det se ut som jeg kommer inn her også!!! jeg har terminen 30 desember men kan fort bli januar!! gleder meg veldig!

er det noen andre her som er gravide som skal ha i desember eller januar som bor på øvere romeriket!?

Skrevet

Jeg hadde siste mens 25.mars , så har vel termin 30.desember. Men utifra noen sv.skapskalendre , har jeg termin rett etter nyttår .

Gratulerer alle dere nygravide da :) Hvordan går det med symptomer ? Jeg har vonde - veldig vonde bryster , endel menslignende smerter , og ellers er jeg trøtt.. men det synes jeg alltid jeg er ;) Kvalme har jeg ikke fått enda heldivis..

Skrevet

Er også klar for januar klubb. Tester fortsatt negativt, men mensen kommer ikke. Termin 2. januar. :-)

Skrevet

Hei, jeg hadde siste mens i første svangerskap 25 MARS og termin 31 DESEMBER. Han kom den 30. klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...