Gå til innhold

Facebook....

Zoomer - lykkelig tobarnsmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK, så da ble jeg endelig medlem av FB i dag, etter å ha fått utallige invitasjoner fra venner og kjente. Etter bare noen timer er jeg helt avhengig hehe... Farlig å sende slike invitasjoner til en i mammapermisjon som kjeder seg litt innendørs pga dårlig vær.

Flere avhengige der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har forresten lagd en gruppe for oss der inne - søk på gruppen:

Januar 2007 klubben på BIM/DIB

Der finner du oss - Velkommen!!

Skrevet

hei, eg er på facebook og la meg til DIB gruppen. Men hvordan kommer jeg inn på januar 2007 gruppen?

Skrevet

linken virket, men ingen "join this group"- knapp...?

Skrevet

Avhengig..ja.. :) blitt skikkelig data-nerd etter jeg fikk baby--hehe... Så gøy med egen side da :)

Skrevet

OK... men søk opp Januar 2007 klubben på BIM/DIB så finner du den... Linken er sikkert litt rar siden jeg er administrator :o)

Skrevet

Har litt startproblemer, siden dette er min første gruppe på FB, men vær tålmodige :o)

Skrevet

Tror kanskje man må være medlem av nettverket "Norway" for å kunne joine gruppen...

Skrevet

hehe, jeg fikk også mailen full av invitasjoner fra facebook, og sletta dem flittig. hva for noe tull er dette liksom. det gidder ikke jeg. men til slutt måtte jeg bare lage meg en profil for å se hva det var, og vips så var jeg avhengig gitt!! hehehe:P

Skrevet

Har også fått invitasjoner om å bli med, men foreløpig ikke gjort det. Synes det er litt skummelt å legge navnet sitt ut sånn på nettet. Kanskje jeg bare er pysete og hysterisk? Hvordan fungerer det egentlig?

Skrevet

jeg har ingen hemninger når det kommer til internett og personlig info jeg da,hehe. legger ut alt for mye kanskje:P men hva er det verste som kan skje da? tror ikke facebook er noe farlig jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...