Gå til innhold

nytt bergenstreff . torsdag 3 mai

bobobaby+Lucas og Nathalie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

he he... ja men det må da gå bra. stakkars mannen din goodyear. får nå 2 jenter han skal passe på når de kommer i rette alderen. jeg og snøjente får gjøre en god jobb med oppdragelsen av guttene våre, og prente inn fra dag en at man skal være snill med jentene. jeg har vært borti litt for mange rævhål til at gutten min skal få bli det.

hehe, ja det sa sambo til meg:) Han bare, eg er glad det bare blir deg å passe på foreløpig, og når vi får en jente senere så har hun en storebror:P Tror det er mannen sin største skrekk eg, å ha for mange jenter å passe på... :P Nei, min gutt skal være snill med jenter og andre gutter da:P, men eg tenkte mer på at jenten til goodyear kanskje fikk litt vel mye oppmerksomhet av våre to små hjerteknusere;-)

Annonse

Hohoho...aner eg såpeoperastemning i fremtiden? :o

Hehe hvis denne jenten blir lik på storesøster så blir dte ikke mye barbieleking nei;) Mye morsommere med biler og sånn;) Først nå i det siste at hun har begynnt å leke med barbie og ponny;)

Åååååååååååååå nå gleder eg meg til å kunne gå på dib treff med dere, istedenfor bimtreff;)

det er bra. da kan jeg og hun leke med biler. så kan tommy ha fotballspilleren sin for seg selv. he he... åhh ja jeg gleder meg. tommy kom hjem i dag. og gjett om lillegutt gjorde seg til for pappa da. før bare gjemte han seg. nå lå han og sparket og sparket. første gang han har fått lov til å kjenne på sparkene.

så kjekt for dere da:) :) Tenker han har savnet å høre stemmen til pappaen sin jeg;) merker når Patrick snakker til gutten så pleier han å svare, litt rart det der:) ( kanskje bare tilfeldig) :) Hehe, ja jeg skjønner henne godt jeg Goodyear;) viser bare at hun er en tøff jente med bein i nesa, og fra henne til lillesøsteren er det ikke godt å si :P Tror det kan bli utrolig gøy på dib treff jeg, kan trille turer og kose oss:) For å si det sånn, jeg er glad de ikke er så god i fotball når de er liten, eller hvertfall ikke merker at jeg ikke er god:P hehe ;) for mitt talent med ball kan bare ikke beskrives ;)

ja, det som har vært litt rart, er at hver gang sambo har ringt fra båten, har lillegutt våknet og vært våken gjennom hele samtalen. snøjente, tror vi får begynne å trene litt på et sted der ingen kan se oss. he he... jeg er kjempedårlig i fotball.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...