Gå til innhold

IKM uke 16- jenter; er dere ferdige med menstruasjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og klare til å lage baby? :)

Her var menstruasjonen ferdig på søndag, og venter vel da el om 11-14 dager ifølge el-kalenderen, så igår begynte vi oppkjøringa :) Er kjempespent siden dette blir den første skikkelige prøveperioden :D

Lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke begynt ennå... :P

Hadde IKM på søndag, men testet positivt idag, dog med en svaak strek, så jeg er litt avventende.

Men håper vi alle sees på 1.tri om ikke lenge!!!!

Skrevet

Jepp jeg er ferdig. Er så vanvittig godt at tanta her pakket å reist.

Gleder meg til å begynne å prøve.

Blir første pp etter ma i mars.

Har forstått det sånn at jeg bør være rimelig fruktbar rett etter ma.

Lurer på om jeg risikerer tvillinger. Pleier normalt å miste flere egg.

Har toeggstvillinger fra før, og hele familien er "stapp fulle" av tvillingpar.

Skrevet

Deili' når tantebesøket er over! For vår del blir dette første skikkelige pp på lenge, fordi sambo har jobbet utenlands siden tidlig i januar (han har vært hjemme en gang, og det klaffet ikke med EL) - GLEDER MEG VILT til jeg ser han på torsdag.

Skrevet

Mitt besøk av tante rød er ikke over...hun sitter her enda selv om jeg ikke vet helt hva hun har å gjøre her i det heletatt. Blir vel ferdig imorn, hos meg er det maks 4 dager. Spennende med ny prøving hihi, denne gangen har jeg bestilt DE testene..digitale alt sammen.

Skrevet

Tantebesøk enda. Gikk en uke over IKM, men var ikke gravid, bare kroppen som spilte meg et puss, men bare tanta forsvinner nå så er vi klar for vår første pp. Hadde vært rart om jeg ble gravid før vi begynte å prøve også da. Samboer ble faktisk litt skuffet når graviditetstesten var negativ, han hadde håpet han hadde supersoldater som trosset prevensjon og alt! He he, litt søt og da :) Neste IKM blir uke 20 på meg da.

Skrevet

Nei:( har ikke fått mensen ennå, og heller ikke positiv test!! blir gal av å vente!!! vil å prøve..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...