Gå til innhold

Da har jeg bestilt vogn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig, etter å ha lest meg gul og blå på kataloger og nettsider og trålet begge (ja det er faktisk bare to) butikkene som selger barnevogner i Bodø, har jeg bestemt meg. Det ble en EmmaLjunga City Cross med City bag i brunt og sort.

Jeg kjenner ikke noen andre som har brukt den vogna, men jeg syntes den virket veldig god. Ikke minst er den veldig lett og den går fint inn i den lille bilen vår.

NB!! Damen i butikken sa at hvis man skulle være garantert å få vogn til høsten så måtte man bestille nå hvis man ønsket en EmmaLjunga i en spesiell farge. Dette fordi fabrikken skal ha sommerstengt og de hadde fullt opp med bestillinger fram til sommeren. Det var nå bare flaks at jeg var innom denne uka, hadde tenkt å vente med bestilling til skattepengene kom i juni, men heldigvis trenger jeg ikke å betale den før den kommer.

Hurra! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er en super vogn=)

Skrevet

Bra valg, jeg har kjøpt den samme vognen, den er bare kjempefin! Lett og god og trille som du sier, det er viktig at vognen ikke er for tung. Vi blir nok kjempefornøyde med den tror jeg :o)

Skrevet

Jeg har også kjøpt samme vogn i samme farge som deg. Kribler etter å få ta den i bruk, men må smøre meg med tålmodighet i to mnd. til....

Skrevet

Ja det blir jo spennende! Jeg syntes både fasongen og fargen var så fin - og ikke minst så likte samboeren min den, han er jo allergisk mot alt i pastellfarger! :-)

Men jeg må nok vente helt til september/oktober før jeg får prøvd den.... leeeeenge til "sukk"..... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...