Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Del Skrevet 24. april 2007 Min aller beste venninne fikk en liten jente i august som jeg er gudmor til. Vi møtes flere ganger i uken, og den lille jenta er min øyesten – hun stoler på meg og trives. Mamma’n holder på med innspurten på mastergraden mens jeg er ute i jobb. Vi går mye tur og triller, men da sammen - mamma’n og jeg. Har tilbydd meg flere ganger å trille (alene) slik at hun kan være lenger på lesesalen/sitte hjemme i fred og ro, men hun har alltid en unnskyldning til hvorfor det ikke passer akkurat nå. Jeg og min samboer er snart klar, og det vet også min bestevenninne, men få passe/trille alene, det virker som det er uaktuelt. Andre (hennes svigerfamilie som bor like ved etc.) setter hun ungen gjerne bort til for noen timers trilletur eller pass, men aldri når jeg spør. Det virker gjerne litt barnslig, og som ”jeg også vil når de andre får” , men det er ikke derfor jeg tenker det slik, men når også andre kommenterer det så blir det litt rart… Og for å få det også sagt: jeg er vant til barn og er svært ansvarsbevisst. Vi har lenge ønsket oss barn, men jobbsituasjonen er slik at det ikke passer før om litt dersom alt kunne planlegges etter beste evne. Aaa…måtte bare få ut litt aggresjon. Noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9083024-aaa-irriterende/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
jiha Skrevet 24. april 2007 #2 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg synes du skal prate med veninnen din. Du er jo gudmor så hun må jo stole på deg. En gudmor er jo liksom en som skal ta vare på barnet ditt om du går bort(litt kristendomslære) hehe..Det må jo bety noe?? Eller er du bare gudmor for gavenes skyld? Dette er jo noe du kan prate med henne om, kansje hun har en grunn, men da bør du jo i alle fall få vite det. Svigersøstra mi fikk en baby før jul, og hun vil helst ikke la broren passe han alene av den enkle grunnen at hun vet han gir babyen "godteri" . Lykke til og håper det ordner seg=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9083024-aaa-irriterende/#findComment-9087074 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå