*1+1=2 små* Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 er ikke MER forvirra nei, fordi hun dama sa at gynekologen snakker om svangerskaps uker, altså 6 uker betyr at fosteret er 4uker...fader nå er jeg HVERTFALL forvirra fordi i en bok jeg leste stod det: (alltid ca da så klart) at når fosteret er 12-15mm så er det ca 6 uker gammelt. Men nå skal det lissom bare ha vært 4 uker når jeg var der? Og jeg har jo vist om graviditeten siden 15.mars og da var jeg jo i teorien allerede 2 uker på vei(altså 2 uker siden el). GJETT OM JEG ER FORVIRRA...hmpf. trodde at hvis jeg var der nå fredag så var fosteret 8 uker gammelt og da kunne jeg kanksje begynne å fortelle det til folk....men hvis den da bare er 6 uker gammelt er det litt risky...*sukk*
Kariannekva Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Skjønner godt at du er forvirret! Skal på UL i morgen og da er jeg 6+0, så jeg kan jo fortelle deg i morgen hvor stort fosteret mitt er. Men jeg trodde egentlig at når fosteret er 4 uker ( mors uke 6), så er det bare 5 mm.
*1+1=2 små* Skrevet 24. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2007 trodde også noe sånt. Kan hende hu dama i telefonen ikke skjønte hva jeg mente. Skal prøve å få en termin, da regner jo nettet ut resten;) Lykke til i morgen!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Når hadde du første dag av siste mens?
*1+1=2 små* Skrevet 24. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2007 det er jo der problemet ligger jeg er ikke sikker!!!! Fordi jeg sluttet på p-pilla og fikk uregelmessig mens! Men testet positiv 15.mars
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Beklager, det visste jeg ikke. Du må iallefall være i uke 10-11 siden du testet positivt 15 mars:-)
Serial mom Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Jeg var på UL da jeg var 8+2 og da var knøttet 17 mm. Jeg ble gravid i slutten av februar og har termin 22 november. Kanskje du kan sammenligne med meg da,vi er vel nesten like langt på vei. Idag er jeg 10+0,altså 10 fullgåtte uker.(fosteret er da 8 uker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå