Gå til innhold

Mosseline...hvor er du ??:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, her er jeg.

Jada, alt er bare bra. Startet i jobb igjen i går og skal jobbe i seks uker. Min mann har pappaperm og jeg har "ferie" på jobben. Utrolig deilig å få et avbrekk hjemmefra.

Går og venter spent på neste UL som er 10 mai. Synes tiden går VELDIG sakte.

Måtte forresten fortelle til sjefen i går at jeg er gravid, igjen. Grudde meg som bare det. Han bare flirte og sa at han kjente til slike "uhell" som vi har hatt. Han har fem barn selv og er veldig forståelsesfull, heldigvis. Så nå kan jeg endelig slappe av og begynne å glede meg til fjerde og sistemann kommer.

Hvordan går det med deg da??

Alt bare bra, eller?

Hallo!!!:)

hadde ikke sett deg her inne på en stund og begynte nesten å bli bekymra :) Regner med at forma er bra da siden du jobber?? Har skada foten, tråkka skikkelig over så jeg er hjemme en uke. Såg at det var meldt finere ver her på Sunnmøre så da får jeg bare nyte noen fine dager hjemme. Nok å henge fingra i med tre barn, men det vet du jo alt om :)

Klem fra Fionella

Hørtes ikke særlig godt ut. Bra du ikke er høygravid ennå, da:-)

Formen min er stort sett bra. Får feber hodepine og blir veldig trett rundt kl.13 hver dag. Er litt trasig når jeg er på jobb, men det går greit.

Det går vel over om noen uker, tenker jeg.

Fikk du nyte fineveret i dag?

hei igjen:)

Uff, håper hodepinen din gir seg snart, ikke kjekt å gå rundt med det. Jeg hadde veldig mye av d med nr 2, men hadde også lavt blodtrykk da, vet ikke om d henger sammen ??? Gikk på skole og las veldig mye til eksamen .

Foten min begynner å komme seg litt ja, jeg klarer å tråkke litt på den, men er så lei av krykkene. Har vore en liten tur på jobb på et møte, men er sykmeld til over helgen......og da skal vi nyte sola ja. Hvor på sunnmøre bor du egentlig?

Kanskje vi skulle fått til et bim -treff her også ??

Klem

Annonse

Det er jo ikke så langt unna:-)

Når har du termin? Regner med du skal føde i Volda?? Det skal jeg.

Har sett at det er flere fra Ørsta og omegn som er gravide. Er helt sikkert mulig å få til et treff.

Er du fra Ørsta også?

Jeg er "øyaværing" og minn mann er volding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...